دستگاه دوخت پدالی

همه چیز راجع به المنت های دستگاه دوخت پدالی

شاید بیراه نباشد که بگوییم اغلب دستگاه های دوخت پدالی نایلون با استفاده از المنت گرمایی و برقی کار میکنند. در واقع بدون دستگاه و تنها با یک المنت نیز میتوان درب کیسه های پلاستیکی را پلمپ نمود بنابراین اصلی ترین جزء این دستگاه المنت آن است. مقدار فشار و گرمایشی که المنت به بسته بندی وارد می کند می تواند کیفیت را تحت تاثیر قرار دهد. جنس المنت ها اغلب فلزی بوده و این فلز با توجه به نوع دستگاه می تواند از نوع مس، استیل و تیتانیوم و چدن و غیره باشد.

با توجه به همین موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله راجع به المنت های انواع دستگاه دوخت پدالی نایلون یا مدل های دیگر صحبت نماییم. پس با من در یکتاپک همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این موضوع کسب کنید.

المنت های دستگاه دوخت پدالی
تلفن یکتا پک
 

مصرف برق المنت دستگاه دوخت پدالی نایلون

 

اگر هنگام خرید دستگاه دوخت پدالی پلاستیک معیار اصلی شما میزان مصرف برق و ایجاد گرمایش است بهتر اینکه راجع به ولتاژ مورد نیاز المنت ها پرس و جو کنید. ولتاژ برق در انواع دستگاه دوخت پدالی متغیر است و نمیتوان انتظار داشت که تمامی المنت ها با یک میزان مصرف برق کار کنند. اما نگفته نماند به دلیل حساسیت ویژه این دستگاه در جریان بالای برق، طوری طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد. همچنین این المنت ها به دلیل اینکه از فلز ساخته شده‌اند در برابر ضربه نیز مقاوم هستند. همین امر باعث شده تا ایمنی این دستگاه بالا باشد.

المنت های دستگاه دوخت پدالی
تلفن یکتا پک
 

آیا میتوانم المنت های دستگاه دوخت پدالی را تعویض کنم ؟

 

اصلا جای نگرانی نیست. اگر به هر دلیل دستگاه دوخت پدالی شما از ناحیه المنت دچار آسیب شد می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. المنت ها یکی از پر تقاضاترین لوازم یدکی دستگاه های بسته بندی هستند. زیرا المنت ها به دلیل تحمل فشار جریان برق و گرما اغلب با سوختگی همراه هستند. همین امر موجب شده است که تعویض آنها بسیار راحت و آسان صورت گیرد. خرید المنت ها از اکثر مراکز پس از فروش و نمایندگی ها امکان پذیر است و قطعات ایرانی هم برای برخی از دستگاههای خارجی کاربرد دارند. اما برای اطمینان بیشتر میتوانید هنگام خرید دستگاه المنت اضافی خریداری کنید. هزینه ای که بابت المنت پرداخت میکنید نسبت به قیمت دستگاه دوخت نایلون بسیار منصفانه و اندک است. از آنجا که بدون این المنت ها کار شما به تاخیر می افتند پس فکر نمیکنم خرید المنت اضافی کار دور از عقل باشد. اما همانطور که گفتم این دستگاه مقاومت بالایی دارد و جای نگرانی نیست.

المنت های دستگاه دوخت پدالی
تلفن یکتا پک
 

قیمت دستگاه دوخت پدالی المنتی

 

در مقالات قبلی یکتاپک بارها راجع به قیمت انواع دستگاه دوخت پدالی صحبت کردیم اما یکی از اصلی ترین ارکان تعیین قیمت همین المنت ها هستند که ازچه نوع فلزی ساخته شده اند و ازکدام کشور وارد شده اند. با توجه به کارکرد هریک از المنت ها ، میتوان گفت دستگاهها دوخت پدالی نیز برای بسته بندی های متنوعی استفاده دارند. به عنوان مثال تمام المنت ها قادر نیستند کیسه های فویل آلومینیومی را دوخت نمایند. برخی المنت ها نیز تک کاره بوده و این خصیصه می تواند بر قیمت دستگاه تاثیر بسزایی داشته باشد. هرچند دستگاه دوخت نایلون ارزانترین نوع دوخت می باشد اما ممکن است به دلیل خصوصی سازی شدن دستگاه قیمت گزافی به همراه داشته باشد.

برای کسب اطلاعات دیگر پیرامون این دستگاه ها و المنت ها و قیمت می توانید با ما در یکتاپک همراه باشید و از مشاوران ما یاری بخواهید.

المنت های دستگاه دوخت پدالی
تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی خانگی
 

با توجه به کسب و کارهای خانگی که به صورت انبوه و با سرعت در حال گسترش هستند در سال های اخیر دستگاه دوخت پدالی خانگی و دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی بسیار مورد توجه کارآفرینان و خانم های خانه دار قرار گرفته است. همچنین این نوع دستگاه با قیمت بسیار ارزان خود موفق شده است جایگاهی محکم در بازار کار کسب کند. شاید بیراه نباشد که بگوییم این دستگاه آچار فرانسه صنعت بسته بندی شده است و بدون آن کسب و کارهای زیادی از رونق خواهند افتاد.

علاوه بر آنچه از مزیت‌های این محصول گفتیم کارکرد آن بسیار ساده بوده و نیاز به نیروی متخصص و آموزش دیده ندارد. مصرف برق آن بسیار اندک است و سرعت بسته بندی های خانگی را به شدت افزایش میدهد. برای کار با این دستگاه نیازی نیست نگران اندازه کیسه های خود باشید و فضای زیادی

اشغال نمیکند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه خانگی با ما تماس بگیرید.

المنت های دستگاه دوخت پدالی
تلفن یکتا پک
 
آیا دستگاه دوخت پلاستیک با دوخت ریلی تفاوت دارد؟
 

این دو دستگاه کارکرد مشابهی دارند و جالب است بدانید هر دو فضایی یکسان را در کارگاه شما اشغال می کنند. معمولا به صورت رومیزی استفاده میشوند و تنها یک متر مکعب فضا برای آنها کفایت میکند. اگر قرار باشد تفاوتی برای این دو دستگاه قائل شویم تنها سرعت دوخت کیسه ها می‌باشد. دستگاه دوخت ریلی معمولا اتوماتیک است و سرعت بالاتری نسبت به دستگاه دوخت پدالی دارد. همچنین قابلیت دوخت های متنوع در دوخت ریلی حائز اهمیت تولید کنندگان می باشد. همچنین با توجه به آنچه گفته شد این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به دستگاه دوخت پلاستیک پدالی دارد. دستگاه دوخت ریلی قابلیت خصوصی سازی شدن نیز دارد. معمولا عملیات تاریخ زنی و شمارشگری را نیز انجام میدهد.

تلفن یکتا پک
 
نتیجه گیری المنت های دستگاه دوخت پدالی
 

قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه دوخت نمایید ابتدا بررسی کنید که میزان تولید روزانه شما چقدر است و چه سرعت و کیفیتی برای بسته بندی نیاز دارید. اغلب دستگاههای دوخت پدالی کارکرد ساده تری نسبت به دستگاه دوخت ریلی دارد. از این رو محبوب تر برای کسب و کارهای خانگی شناخته شده اند. اما اگر محصولات شما نیاز به ثبت تاریخ دارند بهتر آن است که از دستگاه دوخت ریلی استفاده کنید زیرا نوعی صرفه جویی در هزینه های کلی می‌باشد. همچنین اگر دستگاه دوخت پدالی المنتی مد نظر شماست بهتر است المنت های مختلف در بازار را بررسی کنید. این کار به شما کمک میکند که المنتی سازگار با بسته بندی محبوب خود انتخاب کنید. از آنجا که المنت ها با توجه به جنس و وزن خود تفکیک میشوند پس مهم است که اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مقوله می توانید با ما در یکتاپک تماس بگیرید. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین انتخاب را برای شما عزیزان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *