دستگاه دوخت پدالی

انواع دستگاه دوخت پدالی

materials

یک نوع دستگاه بسته بندی است که برای دوختن درب کیسه های پلاستیکی یا پاکتی یا در برخی از مواقع فویل آلومینیومی استفاده می شود. دستگاه دوخت پدالی اغلب دارای یک کنترلگر زمان و یک تاریخ نیز می باشد اما در تمام موارد این نکته صدق نمیکند. در این مقاله قصد داریم به انواع دستگاه دوخت پدالی اشاره کنیم.

این دستگاه یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی می باشد و نوعی آچار فرانسه برای کارگاه های تولیدی و یا هر تا کسب و کارهای خانگی محسوب می شود. به دلیل قیمت مناسبی که دارد می‌تواند یکی از اصلی ترین دستگاههای کارگاه یا کارخانه شما باشد و علاوه بر اینکه باعث میشود محصول شکیل را تحویل بازار دهید.

برخی از مدل های آن با چدن برخی دیگر با برنج و برفی با فکهای حرارتی تفلون ساخته شده اند. معمولاً باعث میشود که پلاستیک با درجه حرارت بالا دارای قابلیت چسبندگی شود و همین چسبندگی باعث پلمپ شدن درب کیسه ها می شود.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 

انواع دستگاه دوخت پدالی

 

در مقالات متعددی به عنوان کردیم چه دستگاه دوخت پدالی انواع مختلفی دارد و به صورت مفصل راجع به آنها صحبت کردیم در این مقاله نیز قصد داریم به صورت گذرا هر کدام از آنها را نام برده و مختصری راجع به آنها صحبت نماییم. همچنین علاوه بر مطالعه این مقاله می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین نوع دستگاه دوخت پدالی با مشاوران ما در سایت یکتاپک تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بهترین راهنمایی را برای شما داشته باشند.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 

دستگاه دوخت پدالی المنتی

 

اغلب دستگاه های دوخت پدالی از نوع المنتی هستند تنها تفاوت آنها جنس المنت ها و قدرت نگهداری گرما در المنت می باشد همچنین وزن المنت ها و قدرت اهرم ها می تواند بر قیمت دستگاه و کیفیت بسته بندی تاثیر بسزایی داشته باشد. از آنجا که بسته بندی درب کیسه ها با دستکاری زمانبر است و حتی  بسته بندی نهایی نامنظم به نظر می‌رسد .

بنابراین بهتر است از دستگاه دوخت پدالی المنتی استفاده کنید. این کار باعث افزایش سرعت بسته بندی در یک ساعت خواهد شد. همچنین خوب است بدانیم در ذکر نام انواع دستگاه دوخت پدالی المنتی باید به خاطر داشته باشیم که این دستگاه در سایزهای مختلف با قدرت های مختلف قابل خریداری می باشد حتی می‌توان نمونه‌های رومیزی آن را مدنظر قرار داد. از آنجا که این دستگاه طول زیادی دارد بهتر است از پدال پا استفاده شود تا بسته بندی راحت تر صورت گیرد.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 

دستگاه دوخت پدالی صنعتی

 

یکی دیگر از انواع دستگاه دوخت پدالی نوع صنعتی آن می باشد‌. این دستگاه سرعت و دقت بیشتری دارد. بسته بندی نهایی شکیل تر و با کیفیت تری را تحویل تولید کننده میدهد. قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های دوخت پدالی دارد. معمولا به دلیل قدرت بالاتر نیاز به برق سه فاز نیز دارد.مصرف برق بالاتری داشته و برای کارگاههای کوچک مقرون به صرفه نیست. این دستگاه معمولا خصوصی سازی میشود و با سایر دستگاه های بسته بندی مکمل یک خط تولید پر سرعت را راه اندازی میکند.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی برنجی
 

یکی دیگر از انواع دستگاه دوخت پدالی نوع برنجی آن است که در واقع دستگاه دوخت پدالی المنتی نام دارد اما المنت های حرارتی آن از جنس فلز برنجی می باشد.این نوع فشار و حرارت بیشتری را به بسته بندی اعمال می‌کند. باعث می‌شود بتوان آلمینیوم و فویل و پاکت مقوایی و … را راحت تر بسته بندی کرد.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
 
دستگاه دوخت پدالی یک متری
 

این دستگاه در واقع یکی از انواع دستگاه دوخت پدالی قوی و قدرتمند برای بسته بندی های از جنس آلومینیوم سلفون لمینت متالایز میباشد. توجه به اینکه دستگاه دوخت پدالی دارای پدال دستی و پدال ها می باشد میتوانید هر کدام که با محصول شما سازگار تر است را انتخاب نمایید.

البته در این نوع دستگاه اغلب پدال پا محبوب است. زیرا دستگاه دوخت پدالی یک متری برای بسته بندی انواع مواد شیمیایی و سم ها استفاده می شود علاوه بر این در کارخانه های پتروشیمی شکر آرد ماکارونی و نان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد که باعث می شود و بدون دخالت دست بسته بندی تمیز تر و مطمئن تری ارائه شود.

تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی پلاستیک
 

یکی از انواع دستگاه دوخت پدالی نوع دوخت پلاستیک آن می باشد که سرعت بالایی برای کارگاه های خانگی و یا تولیدی های کوچک دارد همچنین در کارخانه های بزرگ نیز کاربردهای متفاوتی دارد. انواع دستگاه دوخت پدالی پلاستیک عبارتند از ریلی عمودی و ریلی، حرارتی، فراصوت، دستی. قیمت این دستگاه چیزی بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان می‌باشد.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی رومیزی
 

این نوع دستگاه نیز می‌تواند مانند سایر دستگاهها مانند دستگاه دوخت پدالی ایرانی یا دستگاه دوخت پدالی خارجی قیمت و قدرت و کیفیت متفاوتی داشته باشد هرچند بیشتر کاربرد خانگی داشته و گاهی در کارگاههای کوچک نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک و پودری مورد استفاده قرار میگیرد کار با آن بسیار ساده می‌باشد. مصرف برق کمتری در مقابل دیگر مدل های رقیب خود دارد. به همین دلیل محبوبیت زیادی نیز کسب کرده است.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی دست دوم
 

خرید یکی از انواع دستگاه دوخت پدالی دست دوم می‌تواند در تنگناهای اقتصادی کمک شایانی به کسب و کار شما نماید. اما هنگام خرید این نوع دستگاه توجه ویژه ای نیاز است و در صورت رعایت نکات لازم از خرید خود خرسند خواهید بود.

در مقالات زیادی اشاره کردیم که بهتر است دستگاهی خریداری شود که هنوز ضمانت نامه فروش آن منقضی نشده باشد. تا حد امکان از مشکلات فنی برند مورد نظر آگاهی کافی کسب نمایید. راجع به قطعات یدکی تحقیق نمایید و سپس اقدام به خرید یک دستگاه دوخت پدالی دست دوم کنید.

تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی مشهد
 

انواع دستگاه دوخت پدالی مشهد را میتوان از نمایندگی یکتاپک خریداری کرد. بنابراین مشاوران ما در این نمایندگی ۲۴ ساعته منتظر پاسخگویی به شما عزیزان میباشند. شما میتوانید همه روزه سفارشات خود را به حضورت آنلاین یا تلفنی ثبت نمایید و منتظر دریافت دستگاه خود باشید.

انواع دستگاه دوخت پدالی‎‎
تلفن یکتا پک
 
دستگاه دوخت پدالی تهران
 

شعبه مرکزی یکتاپک در تهران فعال است و برای سفارش و ثبت نظرات خودراجع  به انواع دستگاه دوخت پدالی یا دیگر دستگاه‌ های بسته بندی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تلفن یکتا پک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *