دستگاه اسکین پک

دستگاه اسکین پک چیست ؟ – 2

دستگاه اسکین پک چیست ؟ این دستگاه از تجهیزات بسته بندی است. بسیاری از شرکت های تولید کننده مواد غذایی از این نوع تجهیزات برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. شرکت یکتاپک دارای خط کامل تجهیزات بسته بندی اسکین پک است. سؤال بسیاری از افراد این است که دستگاه اسکین پک چیست و چگونه بسته بندی را انجام می دهد.

در واقع اسکین پک نوعی بسته بندی محصول بوده که محصول را بین یک ورقه نایلونی و یک لایه پشتی مقوایی یا پلاستیکی محکم قرار می دهد. بسته بندی نایلونی با استفاده از روش خلأ یا انقباض بر روی جسم اعمال می شود که تمام هوا را از داخل سیستم بسته بندی خارج می کند. به این ترتیب که نایلون مانند یک نوع پوست عمل می کند و از محصول و قسمت مقوایی یا پلاستیکی پشت محصول، محافظت می کند. بسته بندی اسکین پک شبیه بسته بندی بلیسترینگ عمل می کند که البته یک تفاوت کلیدی با یکدیگر دارند. در بسته بندی بلیستر، از نوعی پلاستیک از پیش ساخته شده، استفاده می شود؛ در حالی که دستگاه اسکین پک همان موقع، مواد بسته بندی را ایجاد می کند.

قیمت دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

موارد کاربرد دستگاه اسکین پک چیست ؟

 

در این قسمت به شما خواهیم گفت موارد کاربرد دستگاه اسکین پک چیست و برای بسته بندی چه نوع محصولاتی کاربرد دارد. این روش بسته بندی اغلب برای مواد غذایی و همچنین اشیاء کوچک و سبک استفاده می شود. این نوع بسته بندی برای انواع گوشت، زعفران، هل و انواع غذاهای آماده مانند سالاد الویه کاربرد دارد. اسکین پک برای ابزارهای دستی کوچک، اسباب بازی ها و وسایل الکترونیکی نیز اعمال می شود.

این سیستم بسته بندی برای اجسام سنگین طراحی نشده است، زیرا فشار بیش از حد به پوشش پلاستیکی یا قسمت پشتی مقوا وارد می شود.

قیمت دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

چگونگی استفاده از دستگاه اسکین پک چیست ؟

 

قبل از استفاده از یک سیستم بسته بندی اسکین پک، برای بسته بندی محصولات، تولیدکنندگان یک مقوای پشتی محکم طراحی می کنند. پشت این مقوا اطلاعاتی در مورد محصول وجود دارد البته می توان از یک برگه معمولی نیز برای اطلاعات محصول استفاده کرد و پشت مقوا چسباند. چگونگی استفاده از دستگاه اسکین پک چیست در ادامه بیشتر روشن می شود. ورقه های مایلار (فویل آلومینیومی) یا پلاستیک روی کل محصول و مقوای زیرین اعمال می شود. قسمت های اضافی برش می خورند و ممکن است سوراخی در قسمت بالایی مقوای محصول ایجاد شود تا محصول به راحتی روی صفحه نمایش در فروشگاه ها آویزان شوند.

قیمت دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

انواع مزیت دستگاه اسکین پک چیست ؟

 

یکی از مزیت های اولیه دستگاه اسکین پک، ارزان بودن آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بسته بندی است. بسته بندی پلاستیکی ایجاد شده با دستگاه اسکین پک، هم از محصول و هم از مقوای پشتی محصول در برابر کثیفی و رطوبت محافظت می کند. جواب سؤال انواع مزیت های دستگاه اسکین پک چیست به همین موارد ختم نمی شود و مزیت های دیگری نیز دارد. بسته بندی پلاستیکی شفاف ایجاد شده با اسکین پک به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات را به وضوح مشاهده کنند تا رنگ و سایر ویژگی ها را بررسی کنند. این نوع سیستم بسته بندی همچنین ذخیره و حمل و نقل آسانی را موجب می شود. یکی دیگر از مزیت های این نوع بسته بندی، ایجاد ضایعات کمتر بوده که کمترین آسیب را برای محیط زیست به همراه دارد.

قیمت دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 
تجهیزات بسته بندی دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک
 

بیایید به شما یکی از انواع دستگاه اسکین پک چیست را معرفی کنیم که بسیار پر استفاده است. دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک با تمام ویژگی های جدید برای پاسخگویی به اکثر الزامات تولید بسته بندی است. این دستگاه با قیمت مقرون به صرفه و مستقل برای پاسخگویی به اکثر الزامات تولید بسته بندی مخصوصا بسته بندی انواع محصولات غذایی طراحی شده است. دستگاه اسکین پک دارای انواع مختلفی است ولی یکی از پر استفاده ترین آن ها، همین نوع نیمه اتوماتیک است.

این نوع دستگاه بسته بندی، قابل اعتمادترین دستگاه بسته بندی در تجارت برای استفاده حرفه ای بوده و قابلیت اطمینان طولانی مدت دارد. دارای سیستم گرمایشی بوده که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. با داشتن دکمه خاموش و روشن فوری، دستگاه فورا در طول چرخه ها به دمای مناسب می رسد و برای بارگیری و تخلیه خاموش شده و فورا دما پایین می آید. این دستگاه نیمه اتوماتیک دارای کنترل چرخه خودکار برای تکرارپذیری دقیق بوده و طراحی سنگینی دارد. از بهترین مواد و اجزای سازنده برای تضمین سال ها کارکرد بدون مشکل و استفاده قابل اطمینان طراحی شده است. این دستگاه اسکین پک کاملا مستقل عمل کرده و برای کارکرد کامل فقط به یک اتصال الکتریکی نیاز دارد.

طرز استفاده از این دستگاه بسته بندی آسان بوده و توسط اپراتور یا به طور خودکار با توجه به نوع پیکربندی دستگاه، قابل اجرا است.

دستگاه بسته بندی اسکین پک نیمه اتوماتیک نیز با توجه به سایز و نوع استفاده، دارای انواع مختلفی است. در ادامه به معرفی دو نمونه پر استفاده آن ها می پردازیم.

قیمت دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 
دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک 55 در 40 تک فاز
 

با معرفی دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک 55 در 40 تک فاز، به جواب سؤال دستگاه اسکین پک چیست خواهید رسید. همان طور که از نام دستگاه مشخص است، ابعاد کابین بسته بندی یا همان غالب 55 در 40 سانتی متر بوده و ابعاد دستگاه نیز 150 در 60 در 135 سانتی متر است. با توجه به تک فاز بودن، با برق 220 ولت شهری نیز قابل استفاده است. سرعت بسته بندی 50 عدد در دقیقه بوده و وزن آن حدود 135 کیلوگرم است. جنس بدنه از آهن بوده و رنگ بدنه نیز الکترواستاتیک است. این مدل از دستگاه اسکین پک دارای قیمت مناسبی بوده و استفاده از آن نیز سهل است. این دستگاه همه مشخصه های گفته شده دستگاه بسته بندی اسکین پک نیمه اتوماتیک را دارد.

تلفن یکتا پک
 
دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک 70 در 50 سه فاز
 

اگر به بسته بندی های بزرگ تر و حرفه ای تر نیاز دارید، ما می توانیم دستگاه اسکین پک نیمه اتوماتیک 70 در 50 سه فاز را به شما معرفی کنیم. این دستگاه بسته بندی دارای حداکثر اندازه قالب 70 در 50 سانتی متری بوده و ابعاد کلی دستگاه نیز 174 در 75 در 135 سانتی متر است. این دستگاه پاسخگوی نیاز دستگاه اسکین پک چیست برای بسته بندی های بزرگ تر با ولتاژ مصرفی سه فاز 380 ولت است. برای استفاده باید از برق صنعتی استفاده شود. جنس بدنه آن از آهن بوده و 195 کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه که دارای عملکرد نیمه اتوماتیک است، دارای تمام ویژگی های گفته شده در قسمت تجهیزات دستگاه بسته بندی اسکین پک نیمه اتوماتیک مانند استفاده آسان را دارد.

تلفن یکتا پک
 
کلام پایانی
 

اگر پروژه شما به دستگاه اسکین پک به بسته بندی سطح اولیه با جدیدترین تجهیزات نیاز دارد و می خواهید پاسخگوی دستگاه اسکین پک چیست باشید، مجموعه یکتاپک بهترین انتخاب می تواند باشد. در سایت به معرفی بهترین این نوع دستگاه ها پرداخته ایم. در صورت نیاز به راهنمایی و مشورت، می توانید از مشاوره تلفنی رایگان مشاورین مجموعه بهره مند شوید. از طرف دیگر یکتاپک با تهیه محصولات از شرکت های اصلی دارای بهترین قیمت بوده و از اصالت کالا نیز برخوردار است. تمام محصولات خریداری شده از یکتاپک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *