[av_heading heading=’تسمه نوار نقاله’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-ket5way7′ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-ket5vwta’ admin_preview_bg=”]
تسمه نوار نقاله مجهز به لاستیکی بوده که در ضخامت و شماره های متفاوت ساخته میشوند. ضخامت به کار رفته در این تسمه به طور معمول در صنایع مختلفی نظیر معادن شن، ماسه، سنگ و گچ نیز کاربرد دارد.
معمولاً ضخامت تسمه نقاله در سایزهای ۳۵۶۸ و ۱۰موجود میباشد. یکسری از نوار نقاله ها دارای ضخامت بیشتری هتند که به این نوع از نوارها اصطلاحا کاترپیلاری میگویند.
لاستیکی که بر روی نوار نقاله قرار میگیرد یعنی قسمت رویی آن می تواند در شکل های صاف و متخلخل ساخت و تولید شود.
موقع تولید تسمه نقاله مرحله آخر آن دارای اهمیت بسیار بالایی میباشد زیرا این مراحل موجب آن میشود که نوار نقاله مرغوب تری تولید شود.

تسمه نوار نقاله

تسمه نوار نقاله

انواع تسمه نقاله

انواع تمسه نقاله را در این بخش برای شما عزیزان معرفی کرده ایم تا بتوانید تسمه نقاله مورد نیاز خود را به درستی برگزینید:

تسمه نقاله ضد سایش لاستیکی

این نوع یکی از مدل ها و انواع تسمه نقاله بوده که روکش آن از لاستیک تهیه شده و به صورتی طراحی شده است تا بتوان با آن محصولات بسیار سنگین را جابه جا کرد.
نوع دیگر نوار نقاله در کارخانه های آرد مورد استفاده قرار میگیرد که این مدل دارای ضخامت بسیار کم اما با قدرت بسیار زیاد هستند. این نوار به عنوان یک بالابر میتواند در جابجا کردن انواع مواد غذایی نظیر دانه های روغن و همچنین آرد به شما کمک کند، همچنین از آن میتوان به عنوان یک آسانسور بهره برد.

تسمه نوار نقاله پی وی سی (PVC)

تسمه نوار نقاله PVC یکی دیگر از مدل هایی میباشد که می‌توانید از گروه صنعتی یکتا پک تهیه نمایید.
برای تولید این نوار نقاله از پلی وینیل کلراید استفاده میشود که به اختصار همان پی وی سی (PVC) نامیده میشود این محصول پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن یکی از محصولات لاستیکی میباشد که به مقدار بسیار زیاذ تهیه و تولید میشود.
به طور معمول نقاله پی وی سی میتواند به صورت خیلی صاف و انعطاف پذیر ساخته شود.

انواع دیگر تسمه نقاله

۱) تسمه نقاله مقاوم در برابر سایش
۲) تسمه نقاله آجدار
۳) تسمه نقاله استیل
۴) تسمه نقاله pvg

تسمه نوار نقاله رولیک و انواع آن

به طور کلی رولیک ها یکی از پر اهمیت ترین اجزای تسمه نقاله میباشند که میتوانند به عنوان هرزگرد در تمامی سیستم کار کنند.
رولیک ها به طور معمول به دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می‌شوند. رولیک رفت در سطح جانبی نوار نقاله وزن تسمه را تحمل میکند. نوع دیگر رولیک ضربه گیر است که در مکان خاصی بروی تسمه نقاله جای گرفته میشود و مجهز به روکش لاستیکی میباشد که تا از ایجاد خسارت جلوگیری نماید.
همچنین سازنده کانوایر سیستم هایی تعبیه کرده است که کار انتقال و ذخیره سازی مواد اولیه را انجام داده که به طور کلی در صنایع مختلفی نظیر خطوط تولید و مونتاژ های کوچک تا صنایع بسیار بزرگ مانند پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرند.

تسمه نقاله

تسمه نقاله

قیمت تسمه نوار نقاله

تسمه نقاله ها به دلیل تنوع مدلی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. مقلا نقاله های پی وی سی نسبت به نقاله های پی وی جی ارزان‌تر است. شما میتوانید تسمه نقاله را در بهترین نوع و همچنین تنوع های فراوان با کیفیت بسیار بالا و ارزان ترین قیمت از گروه صنعتی یکتا پک تهیه کنید.
همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های مجرب ما از طریق بخش ارتباط با ما یا دکمه واتس اپ و تماس در ارتباط باشید.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/06/touchtocall-compressor.png’ attachment=’476′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,tel:+989190835323′ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-ket5wyc7′ admin_preview_bg=”][/av_image]