[av_heading heading=’میکروسوئیچ صنعتی’ tag=’h2′ link=” link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=” margin=” padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-29lwqq’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kf0fzdr8′ admin_preview_bg=”]

میکروسوئیچ صنعتی چیست؟

میکروسوئیچ صنعتی یک نوع کلید بوده که حتی با کمترین فشاری تحریک میگردد. و به این علت که قیمت بسیار کم و طول عمر مفید و بالایی را دارند در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد هستند. تفاوت کلی ای که میکرو سوئیچ با دیگر کلید زنی ها دارد این است که این محصول حتی به کوچک ترین ضربه ای حساس بوده و سرعت بالایی را به غیر از سرعت متحرک ایجاد خواهد نمود.

باید به این نکته نیز اشاره نماییم که برای طراحی بیشتر میکرو سوئیچ ها از پدیده پسماند بهره برده شده است.

با ما تا پایین این مقاله همراه باشید تا با کاربرد و نحوه استفاده از این محصول در برخی دستگاه ها آشنا شده تا بیشتر در مورد این کلید زنی جالب بدانید.

میکروسوئیچ صنعتی

میکروسوئیچ صنعتی

میکرو سوئیچ دستگاه بسته بندی

میکروسوئیچ صنعتی در دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد و در صورتی که میکرو سوئیچ آن ایرادی پیدا کند دستگاه دیگر نمیتواند به درستی کار کند.
این وسیله در ماشین لباسشویی نیز کاربرد دار و یکی از قسمت های تشکیل دهنده ماشین لباسشویی میباشد.
این قطعه در ماشین لباسشویی به قدری اهمیت دارد که که اگر در ماشین لباسشویی این قطعه از کار افتد،

دستگاه به هیچ عنوان قادر بن شروع کار نمیباشد، چون که فاز مدار آن در آخر بایذ از میکرو سوئیچ کند، بنابر‌این خیلی مهم است که سوئیچ این ماشین به درستی عمل نموده زیرا در صورت به وجود آمدن کوچکترین اشکالی میبایست این قطعه تعمیر شده و یا اینکه برای آن میکروسوئیچ جدیدی تهیه و نصب نمود. همینطور این قطعه در دستگاه دوخت، نیز مورد استفاده قرار میگرد و از اجزای مهم و اصلی آن نیز میباشد. میکروسوئیچ صنعتی به صورت آنی عمل کرده و برخی افراد به آن کلید مینیاتوری سریع نیر میگویند.

کاربرد دستگاه میکرو سوئیچ صنعتی

به طور معمول از این قطعه در ابزار صنعت، خودرو و پزشکی تحت عنوان سنسور بهره برده و استفاده های بسیار زیاذی از آن میشود.
اولین کمپانی که این کلید را تولید نمود شرکت micro است و به همین علت نام میکرو را به این قطعه اختصاص دادند. شایان ذکر است که این قطعه در دستگاه های فروش، آسانسور ها و … کاربرد بسیار حساسی داشته.
این قطعه دارتی انواع مختلفی میباشد که از جمله آن ها میتوانیم به نوع فشاری، سوزنی و غلطکی اشاره کنیم که هر کدام از آنها شکل به خصوص خود را داشته و به شیوه مخصوص خود ساخت و تولید خواهند شد.
به طور کلی باید بگوییم که وظیفه اصلی و مهم این قطعه محدود کردن مکانیزم های چرخشی میباشد.

انواع میکروسوئیچ صنعتی

انواع میکروسوئیچ صنعتی

مزایای این قطعه صنعتی و پرکاربرد

این قطعه دارای مزایای زیر میباشد:

۱) استفاده آسان
۲) قابل مشاهده و آسان بودن
۳) دوام و کیفیت بالا
۴) دارای پوشش بودن
۵) دارای قابلیت تکراری بودن
۶) پر دوام در برابر صدای الکتریکی
۷) عدم وجود جریان نشتی
۸) دارای کم ترین افت ولتاژ و …

تیغه های استفاده شده در این قطعه دارای عملکرد ساده ای بوده و در برابر فرکانس های تداخل رادیویی بسیار مقاوم میباشد.

شما عزیزان میتوانید این محصول را با کمترین و بهترین قیمت از گروه صنعتی یکتا پک خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را سراسر کشور تحویل بگیرید.
همچنین شما میتوانید بسته به صنعتی که در آن فعالیت دارید و دستگاهی که دارید نوع آن را تشخیص داده و خریداری کنید.

از طریق بخش ارتباط با ما، دکمه تماس و واتس اپ میتوانید با کارشناسان ما در گروه صنعتی یکتا پک همواره در تماس بوده و به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید و با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این قطعه اقدام نمایید.
[/av_textblock]