دستگاه تسمه کش

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم چقدر است؟

محصولاتی که در تیراژ بالا تولید می شوند برای آنکه در فرآیند نقل و انتقالات دچار مشکلاتی همچون شکستگی، اصطکاک، سقوط و.. نشوند، باید به درستی بسته بندی شده باشند. در همین زمینه دستگاهی به نام دستگاه تسمه کش طراحی شده که با بسته بندی مناسب و اصولی محصولات، خسارات ذکر شده را تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین چنانچه شما هم به دنبال خرید این دستگاه و آگاهی از قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم هستید، در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با دستگاه تسمه کش

همانطور که پیش از این گفتیم از این دستگاه جهت بسته بندی محصولات مختلف و کاهش خطرات مربوط به حمل و نقل آن ها استفاده می شود که به طور کلی به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دسته بندی می شود. دستگاه تسمه کش از انرژی برق تغذیه می کند و هر کدام از مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آن انواع مختلفی دارند که همین موضوع باعث شده تا در طیف وسیعی از فعالیت های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

انواع مختلف دستگاه تسمه کش و نحوه عملکرد آن ها

پیش از آنکه بخواهیم درباره قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم صحبت کنیم، باید با انواع مختلف آن ها آشنا شوید تا در صورت خرید انتخاب درستی داشته باشید. در همین زمینه از مهم ترین انواع دستگاه تسمه کش می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

. دستگاه تسمه کش برقی (نیمه اتوماتیک و اتومات)

دستگاه های تسمه کش برقی همانطور که از نام شان پیداست با برق شهری تک فاز کار می کنند که در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و روانه بازار شده اند. برای کار با این دستگاه ها ابتدا باید آن ها را به پریز برق متصل کرده و سپس رول تسمه را در بخش مخصوص دستگاه قرار دهید تا در ادامه با فشردن دکمه استارت عمل بسته بندی محصولات انجام شود. در مقابل در انواع اتومات تمام مراحل تسمه کشی بدون دخالت دست و به صورت خودکار انجام می شود که همین موضوع سرعت کار را بالاتر خواهد برد.

. دستگاه تسمه کش شارژی

تسمه کش های شارژی که با عنوان تسمه کش های پرتابل نیز شناخته می شوند، با اندازه کوچک و قابل حمل شان به راحتی قابل استفاده بوده و دردسر زیادی ندارند. این گروه از تسمه کش ها بیش از هر چیز دیگری به خاطر قدرت بالا، انعطاف پذیری و کاربردی بودن معروفند و به هنگام قطع جریان برق، مشکلات رایج انواع برقی را نخواهند داشت.

. دستگاه تسمه کش بادی

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم تا حد زیادی به مدل دستگاه وابسته است که یکی از این مدل ها تسمه کش های بادی می باشند که با نیروی باد کار می کنند. در حقیقت این تجهیزات برای استفاده به کمپرسور باد نیاز دارند و با وزن کم شان به راحتی قابل حمل خواهند بود.

. دستگاه تسمه کش دستی

برای استفاده از دستگاه تسمه کش دستی باید ابتدا تسمه را دور محصول کشیده و ابتدا و انتهای آن را پس از عبور از زیر دستگاه، توسط اهرم محکم کنیم. در ادامه با جدا کردن دستگاه از تسمه، آن را روی محل اتصال قرار داده و با کمک انبر چفت می کنیم. همانطور که می بینید در این دستگاه نیروی انسانی نیز دخیل بوده و در مقایسه با مدل های دیگر تکنولوژی ساده تری دارد، اما در هرحال کاربری آسان آن باعث شده تا همچنان محبوب و پر استفاده باشد.

دستگاه تسمه کش نو بخریم یا دست دوم؟

برای پاسخ به این سوال پیش از هر چیز باید به وضعیت و هدف تان از خرید نگاه کنید. اگر شما از دسته افرادی هستید که با قیمت مشکلی ندارید، خرید انواع نو برای تان کاربردی تر خواهد بود. اما اگر بودجه محدودی دارید و به فکر صرفه جویی در هزینه ها هستید، از آنجایی که قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم ارزان تر در می آید می توانید روی این گزینه سرمایه گذاری کنید. هر چند که در ابتدا ممکن است فکر کنید این دستگاه های مانند انواع نو کارایی ندارند، اما اگر بتوانید آن ها را از مراجع معتبر و مطمئن خریداری کنید تا مدت ها برای تان قابل استفاده خواهند بود.

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم چقد است؟

تعیین قیمت دستگاه تسمه کش نیز مانند هر محصول دیگری به فاکتورهای متعددی از جمله کیفیت، میزان کارکرد، نوع محصول، تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه، سال ساخت و.. وابسته است. بدون شک هر چقدر که کیفیت دستگاه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بالاتر است که ماندگاری و طول عمر مفید آن این تفاوت قیمتی را به خوبی توجیه می کند. علاوه بر آن دستگاه های جدیدتر با توجه به تکونولوژی ها و قابلیت های بیشترشان، قیمت بالاتری دارند که باید به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید. شما همچنین برای آگاهی از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجرب شرکت یکتاپک تماس حاصل کرده و به راحتی برای خرید محصولات موردنظرتان اقدام کنید.

نکات مهم در خرید دستگاه تسمه کش دست دوم

هنگام خرید دستگاه تسمه کش دست دوم حتما به موارد زیر توجه کنید:

. ابعاد و وزن محصول

برای خرید دستگاه مناسب ابتدا ببینید که قرار است آن را برای چه نوع محصولی استفاده کنید؟ آیا محصولات تولیدی شما سنگین بوده و ابعاد بزرگی دارند یا به خاطر کوچک بودن با دستگاه های ساده نیز قابل بسته بندی اند؟ قطعا پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا مناسب ترین دستگاه ممکن را خریداری کنید.

. سطح تولید

بدون شک یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید دستگاه تسمه کش دست دوم، توجه به سطح تولید خواهد بود. هر چقدر که شما سطح تولید بالاتری داشته باشید، به تبع باید عمل بسته بندی را سریع تر و در تعداد بیشتر انجام دهید که همین موضوع مشخص می کند که به دستگاه های ظرفیت بالا با تکنولوژی های به روزتر نیاز دارید.

. تعیین بودجه

پیش از خرید به بودجه و موجودی نیز توجه کنید و در صورتی که به اندازه خرید دستگاه های نو بودجه ندارید، به دنبال دستگاه های تسمه کش دست دوم و با کیفیت باشید. به خاطر داشته باشید که انتخاب صحیح این دستگاه ها کمک می کند تا در عین صرفه اقتصادی، از کارایی بالا نیز بهره مند شوید.

سخن آخر

همانطور که خودتان هم متوجه شده اید، دستگاه های تسمه کش از تجهیزات مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که جهت بسته بندی صحیح و اصولی محصولات کاربرد دارند و همین موضوع باعث شده تا خرید و فروش این محصولات همواره از اهمیت بالایی برخوردار باشد. چنانچه شما هم قصد دارید که برای خرید دستگاه تسمه کش اقدام کنید، انتخاب های زیادی پیش روی شماست که یکی از آن ها دستگاه های تسمه کش دست دوم و به صرفه می باشد.

در این زمینه شما می توانید روی خدمات و محصولات باکیفیت شرکت یکتاپک حساب کرده و به راحتی برای خرید دستگاه های ایمن و قیمت مناسب اقدام کنید. در همین زمینه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم و دریافت مشاوره های لازم می توانید با مهندسان شرکت یکتاپک تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *