[av_heading heading=’مگنت برقی صنعتی’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kevka3sq’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kevkd5sl’ admin_preview_bg=”]

مگنت برقی صنعتی چیست؟

مگنت برقی صنعتی وسیله ‌ای میباشد که برای لیفتینگ فلزات از آن بهره میبرند.
معمولا مگنت ها دارای طول عمر بالا و ادوات لیفتینگ هستند. طول عمر بالای این وسیله موجب آن شده که تولید کنندگان، این محصول را تا پایان عمر گارانتی نمایند.
مگنت ها از خواص میدان مغناطیسی برای لیفتینگ بار استفاده میکنند که توسط یک اهرم و سوئیچ قطع و وصل شدن آن انجام میگیرد.

مگنت برقی صنعتی

مگنت برقی صنعتی

کاربرد مگنت

خطوط و مواد مورد استفاده در لیفتینگ و شکل و ضخامت آنها یکی از موارد مهم تعیین کننده در توان مگنت است. توان بالا برای مگنت صنعتی در لیفتینگ ورقه ها زمانی بوده که خلوص افزایش یافته و ضخامت نیز بالا رود.

انواع مگنت

هرچقدر ضخامت و اندازه قطعه های فلز پایین بیاید لیفتینگ مگنت صنعتی نیز به صورت بسیار زیادی کاهش پیدا میکند. اگرچه در کاهش مگنت تغییر سطح مثل منحنی شدن نیز مداخله میکند.
انواع مگنت را میتوان به مگنت صنعتی ۲۰۰ کیلویی، مگنت صنعتی یک تنی، مگنت صنعتی ۱۰۰ کیلویی و مگنت صنعتی ۵۰۰ کیلویی تقسیم کرد که تمامی مدل های موجود برای مگنت بر اساس وزن آن ها است که منظور ما از وزن فضای ذخیره سازی و یا مخزن ذخیره سازی آنها میباشد.

مگنت صنعتی

مگنت صنعتی

قیمت مگنت برقی صنعتی

معمولا مگنت های برقی صنعتی که در ایران موجود هستند ساخت کشور چین میباشند اما با این حال قیمت مگنت صنعتی با توجه به داشتن ظاهر ساختمان ساده به برند آن وابسته است و از طرفی دیگر مهمترین عامل در تعیین قیمت مگنت توان و تناژ آن است.
اگر بخواهیم قیمت این دستگاه را با دستگاه های بالا تر از خود مقایسه کنیم باید آن را با جرثقیل های برقی مقایسه نماییم. مگنت ها در برابر جرثقیل های برقی ارزان قیمت تر و در سطح پایین تری هستند و در برابر جرثقیل های دستی دارای قیمت بالاتر و در سطح بالاتری میباشند.
مگنت های موجود در بازار دارای یک سال گارانتی هستند. بنابراین هنگام خرید مگنت صنعتی باید توجه داشته باشید که گارانتی ۱ ساله آن را تحویل بگیرید.

کارایی مگنت برقی صنعتی

در کل مگنت یعنی آهن ربا که وظایف متقاوتی در زندگی روزمره انسان را عهده دار است و در صنایع مختلفی نیر مورد استفاده قرار میگیرد.
آهن ربا به معنی ربودن و گرفتن آهن بوده که با ایجاد میدان مغناطیسی قادر است تمام جسم های فلزی را به سمت خود جذب کند. امروزه و در حال حاضر استفاده از مگنت بسیار گسترده میباشد. و در صنایع بزرگ و مختلفی اعم از کارخانه ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم صدها بار از آن بهره برده اند.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/06/touchtocall-compressor.png’ attachment=’476′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,tel:+989190835323′ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kevkbfwg’ admin_preview_bg=”][/av_image]