[av_heading heading=’دستگاه سشوار صنعتی’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf57vke’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf5pzy1′ admin_preview_bg=”]
دستگاه سشوار صنعتی ابزاری است که هوای گرم تولید میکند، این دستگاه به طور معمول در دمای مختلف دارای عملکرد متفاوتی است و مورد استفاده این دستگاه معمولا در صنعت و کارهای بزرگ و سنگین است.

دستگاه سشوار صنعتی کاربردهای زیاد و متعددی دارد و می توان گفت بیشترین استفاده آن در حوزه ساخت و ساز و خرده فروشی است.
این دستگاه در مواردی برای بسته بندی و حتی تعمیر خودرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ظاهر این دستگاه بسیار شبیه به سشوار خانگی است اما نباید از آن برای استفاده های شخصی بهره برد. به دلیل دمای بسیار بالایی که منتشر می کند ممکن است باعث آسیب های جدی شود.

دستگاه سشوار صنعتی

موارد استفاده دستگاه سشوار صنعتی:

دستگاه سشوار صنعتی به طور معمول برای زدودن رنگ، خم کردن لوله های پلاستیکی و همچنین برداشتن پیچ و مهره های زنگ زده و… مورد استفاده قرار می گیرد.

جه جز زدودن رنگ های قدیمی و تسهیل فراهندهای شیمیایی، با کمک جریان هوای گرم تولید شده که میزان دمای آن نیز قابلت تنظیم شدن را دارد، می تواند به طور کامل سطوح را خشک کند یا به تسریع خشک شدن آن کمک نماید.

از کاربردهای دیگر این دستگاه می توان به انقباض قطعات فلزی برای آسان نمودن در جداسازی آن ها از همدیگر اشاره نمود.

این دستگاه توسط گرمایی که ایجاد میکند این امکان را به شما میدهد تا قطعات پلاستیکی را برای آسان سازی هنگام برش نرم کنید و سپس مراحل برش زدن آن را انجام دهید.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/06/touchtocall-compressor.png’ attachment=’476′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,tel:+989190835323′ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kdf5u00t’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf5xuaz’ admin_preview_bg=”]

موارد استفاده دستگاه سشوار صنعتی در شیرینگ :

شما با استفاده از دستگاه سشوار صنعتی و سلفون شیرینگ میتوانید عملیات بسته بندی را به صورت دستی انجام دهید.
و برای این منظور ابتدا سلفون شیرینگ را دور محصول پیچیده و سپس با گرمای سشوار صنعتی میتوان آن را فیت کرد.

با انجام این کار محصول شما در برابر عواملی چون گرد و غبار و رطوبت محافظت خواهد شد و علاوه بر آن یک محصول پک شده و تمیز دارید.
بسته بندی به این شیوه کاملا ساده میباشد و دسترسی آن برای همه افراد بسیار آسان است.

دستگاه شیرینگ پک دستی رومیزی انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربردهای متفاوتی نیز دارند که بسته به نوع کار خود میتوانید از آنها بهره ببرید.

بر خلاف سایر روش های بسته بندی دستگاه شیرینگ پک دستی، پک بسته بندی شده را به صورت شفاف انجام میدهد.

دستگاه سشوار صنعتی در شرینک

[/av_textblock]

[av_heading heading=’اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید به بخش دستگاه شیرینگ مراجعه فرمایید ‘ tag=’h5′ style=’blockquote modern-quote modern-right’ subheading_active=’subheading_below’ size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#1966ea’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=’page,736′ link_target=’_blank’ id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf6156l’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf68ewb’ admin_preview_bg=”]

مشخصات فنی دستگاه به صورت عمومی :

بعضی از دستگاه های سشوار صنعتی حرفه ای چندین دهانه اضافی همراه خود دارند که برای استفاده در نواحی کوچک و بزرگ به کار میروند، و بسته به موارد استفاده شما قابل تعویض نیز میباشند.

اکثر این دستگاه ها داری امکانات ایمنی نظیر قفل لغزشی برای جلوگیری از آتش سوزی تصادفی در حین کار هستند.

برخی از این سشوارها در صنعت دارای یک صفحه درجه دار یا صفحه نمایش دیجیتالی هستند که برای تنظیم هوا و میزان دمای خارج شده و به طور معمول تا حدود ۱۰۰۰ درجه فارنهایت ( که این امر کاملا به کارخانه تولید کننده دستگاه بستگی دارد) قابل تغییر هستند.

دستگاه شیرینگ دستی

بهترین دستگاه سشوار صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

به عنوان یک ابزار کاملا کاربردی تفاوت بسیار زیادی بین انواع سشوار صنعتی وجود ندارد، اما با بهترین دستگاه سشوار صنعتی شامل موارد زیر میباشد. شما با اطلاع و توجه به این موارد میتوایند تجربه بسیار خوبی از یک خرید کاملا حرفه ای را داشته باشید.

مقدار نیرو بر حسب وات (WATTAGE) : همانطور که از نامش پیداست این ویژگی به قدرت سشوار صنعتی گفته میشود که به طور معمول بین ۱ تا ۲۰۰۰ وات متغیر میباشد.

اگر دستگاه قابلیت کنترل دما و جریان هوا وجود داشته باشد، هرچقدر که میزان توان دستگاه بالاتر رود کارایی دستگاه نیز بیشتر خواهد شد.

سوئیچ خاموش و روشن (POWER SWITCH) : توسط این دکمه هنگامی که فشار انگشت از روی دستگاه برداشته شود دستگاه سشوار صنعتی شما بلافاصله خاموش خواهد شد.
پس می توان نتیجه گرفت که این یک ویژگی بسایر خوب برای بالابردن ایمنی در کار میباشد، زیرا اگر به یک باره دستگاه از دست شما رها شود و جایی بیوفتد عملکرد آن متوفف خواهد میشود.

قابلیت تنظیم دما: با قابلیت تنظیم دما شما این امکان را دارید تا دمای دستگاه خود را بر طبق استفاده ای که میخواهید از آن بکنید تغییر دهید.

قابلیت تنطیم جریان هوا: وجود این قابلیت در دستگاه سشوار صنعتی شما باعث می شود تا دستگاه حین کار بسیار مفید تر باشد.

قابلیت قطع حرارت (THERMAL CUT OUT): هنگامی که دستگاه سشوار صنعتی شما بیش از اندازه داغ شده باشد این قابلیت باعث قطع عملکرد دستگاه خواهد شد تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری نماید.

پایه نگهدارنده دستگاه: پایه نگهدارنده این امکان را به شما میدهد تا در مواقعی که شما به دستگاه نیازی ندارید به صورت کاملا ایمن آن را در جای مناسب نگه دارید، همچنین در موارد مورد استفاده خاص مثل هنگامی که میخواهید یک لوله را با دو دست خود خم کنید میتواند بسیار برای شما کاربردی باشد.

بهترین مارک سشوار صنعتی:

در این قسمت تمام تلاش خود را نموده ایم تا بهترین مارک های سشوار صنعتی را به شما معرفی کنیم:

۱) DeWalt D26960K

این دستگاه با تعبیه کردن یک نمایشگر LCD توانسته به یکی از قدرتمندترین دستگاه های سشوار در صنعت تبدیل شود، این دستگاه میتواند برای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار بگیرد.
با وجود صفحه نمایشگر میتوان میزان دما را نمایش دهد و شما ابن قابلیت را دارید که آن را تا ۵۰ درجه تغییر دهید.

۲) The Porter-Cable PC1500HG

این دستگاه مجهز به فن با دو سرعت بالا و پایین میباشد که برای کنترل جریان هوا بسیار موثر میباشد.

گرمای تولید شده توسط این دستگاه چیزی در حدود ۱۲۰ تا ۱۱۰۰ درجه فارنهایت میباشد. میزان درجه حرارت و سرعت فن توسط دو عامل جداگانه کنترل شده که این عوامل باعث میشود شما هنگام کار با دستگاه کنترل بیشتری بر روی آن داشته باشید.

۳) The Wagner HT1000

این دستگاه سشوار صنعتی توان ۱۲۰۰ وات دارد که قابلیت تنظیم دو دمای متفاوت را در دمای ۷۵۰ و ۱۰۰۰ درجه فارنهایت در خود جای داده است.
توسط سوییچ ساده ای روی دستگاه وجود دارد به سادگی می‌توانید دما را بین ۷۵۰ و ۱۲۰۰ درجه فارنهایت تغییر دهید.

فن این دستگاه نیز دارای دو سرعت متفاوت میباشد که این امر موجب میشود تا بتوانید جریان هوای دستگاه را به طور دقیق تری کنترل نمایید.

پایه نگهدارنده سشوار صنعتی

انواع مختلف دهانه نازل سشوار صنعتی:

نازل سشوار صنعتی معمولا برای پخش گرما استفاده میشود اما با این حال این نازل ها انواع مختلفی دارند که کاربردهای متفاوت تری مانند بازتاب، توزیع و تمرکز هوا به شکل اختصاصی انجام میدهند.

این نوع نازل های مختلف سشوار صنعتی معمولا برای مصرف های خاصی استفاده میشوند و طور جداگانه به فروش میرسند.

قیمت سشوار صنعتی:

به طور عمده قیمت سشوار صنعتی به عوامل مختلفی از جمله توان، برند ، ظرفیت جریان هوا و موارد دیگری بستگی دارد.
با این حال قیمت گذاری بر طبق مدل دارای طیف گسترده ای هست و افراد مختلف بر طبق بودجه ای که دارند قادر به خرید آن هستند.
اگر شما به دنبال خرید یک دستگاه سشوار صنعتی ارزان قیمت هستید گروه کارشناسان ما در شرکت یکتا پک آماده برای راهنمایی شما برای انتخاب محصول مناسب با قیمت معقول جهت رفع نیاز میباشد و همواره تا پایان پروسه تحویل همراه شما هستیم.

توصیه های ایمنی :

در این قسمت میخواهیم چندین مورد از اصول ایمنی که در حین کار و استفاده از دستگاه بسیار مهم هستند را برای شما عزیزان بیان کنیم:

همواره سعی نمایید دستگاه سشوار صنعتی را از فروشندگان معتبر خریداری کنید و بر طبق دستورالعمل نوشته شده در بروشور کارخانه سازنده از آن استفاده نمایید.

موقع کار از دستکش مخصوص که در برابر گرما مقاوم باشد استفاده کنید و همینطور عینک ایمنی مخصوص بزنید و اگر در محیط بسته و محدود کار میکنید استفاده از ماسک اکسیژن را به شما توصیه میکنیم.

تنظیم گرما را نیز بر طبق راهنمایی بروشور ارائه شده توسط کارخانه سازنده انجام دهید.

قبل از شروع کار خود حتما اطمینان حاصل کنید که سطح کار شما عاری از هرگونه مواد اشتعال زا و حتی خرده چوب یا خاک اره باشد، زیرا امکان آتش سوزی آن وجود دارد.

اگر میخواهید برای زدودن رنگ از دستگاه سشوار صنعتی استفاده کنید، در محیطی جداگانه که از کودکان، سالمندان و زنان باردار دور باشد این کار را بکنید زیرا گازی که از دستگاه ساطع می شود برای آنها بسیار زیان آور ست.

بعد از اینکه کار شما با دستگاه تمام شد، دستگاه را روی سطحی قرار دهید که در برابر گرما مقاوم باشد و اجازه دهید دستگاه خنک شود.

خرید اینترنتی سشوار صنعتی:

برای خرید اینترنتی سشوار صنعتی شما میتوانید با بخش پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید همچنین به راحتی این امکان برای شما وجود دارد که بر روی آیکون واتس اپ کلیک کنید تا به طور مستقیم به کارشناس مشاور متصل شوید و یا اینکه با فشردن دکمه ی تماس به صورت مستقیم تماس تلفنی برقرار کنید و در این لحظه تمامی مراحل مربوطه توسط کارشناس به شما توضیح داده خواهد شد و همچنین به تمامی سوالات شما به صورت کامل پاسخ داده خواهد شد و در نهایت به شما اطمینان می دهیم شما هیچ نگرانی در خصوص خرید و یا تحویل محصول مورد نظر خود نخواهید داشت.
[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=”]

[av_comments_list alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdf6gjiz’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *