20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

دستگاه بسته بندی وکیوم

تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

دستگاه هایی که در این صفحه میخواهیم به معرفی آن ها بپردازیم:

  • دستگاه بسته بندی وکیوم تک کابین رومیزی
  • دستگاه وکیوم تک کابین ایستاده در ابعاد ۴۰ و ۵۰ سانت
  • دستگاه وکیوم دو کابین ۴۰ و ۶۰ سانت
  • دستگاه وکیوم بالشتی (افقی)
  • دستگاه وکیوم عمودی (ایستاده کیسه مواد)

اگر میخواهید اطلاعات کاملی در زمینه بسته بندی محصولات با انواع دستگاه های وکیوم کسب کنید ، تا انتهای این مقاله با یکتا پک همراه باشید.

دستگاه بسته بندی وکیوم چیست؟

دستگاه بسته بندی وکیوم برای بسته بندی محصولاتی مانند گوشت، غذاهای دریایی، داروها، وسایل الکتریکی، سخت افزارها، وسایل پزشکی و هر نوع محصولی که برای طول عمر بیشتر باید در یک محیط با خلا صد در صد و بدون وجود اکسیژن باشد، مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم کارکرد دستگاه وکیوم به چه صورت است ؟

این دستگاه ها مجهز سیستم ریزپردازنده (Microprocessor) میباشند و به همین علت عملکرد آنها در بسته بندی بسیار عالی است. با طراحی مقاوم و تجهیز شدن این دستگاه توسط سخت ابزارهای اندازه گیری، صفحه نمایش دیجیتال و همچنین سیستم حفاظتی الکتریکی از عملکرد بهتر و ایمن تری برخوردار شدند.

دستگاه هایی که قصد معرفی آن را داریم بسیار کم مصرف و کم هزینه میباشد، کار با آن ساده است و در مدل های مختلف با کارکرد های متفاوتی موجود میباشد. همچنین در بعضی از مدل های این دستگاه قابلیت تزریق گاز های نگهدارنده مانند گاز ازت به منظور ماندگاری بیشتر محصول تا چهار برابر معمول نیز وجود دارد.

دستگاه وکیوم خانگی :

دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی نمودن بسته هایی نظیر آجیل، میوه، سالاد، مرغ و گوشت و حتی بعضی از سبزیجات استفاده میشود. این دستگاه همانطور که از نام آن نیز پیداست بیشتر برای بسته بندی محصولات خانگی استفاده میشود و در طول روز حداکثر ۳۰ بسته را میتوان با آن بسته بندی نمود و دارای کارکرد بسیار ساده ای میباشد.
این دستگاه با خلا ای که ایجاد میکند باعث افزایش طول ماندگاری مواد غذایی شما خواهد شد.

دستگاه وکیوم خانگی

دستگاه وکیوم خانگی

تلفن یکتا پک

دستگاه وکیوم تک کابین :

این دستگاه تمامی عملیات وکیوم نظیر انتشار گاز، دوخت، خنک کردن و تخلیه گاز را به طور تمام اتوماتیک انجام میدهد. محصولاتی که توسط این دستگاه بسته بندی شده اکسیده نخواهند شد، و اجازه نمی هد که رطوبت یا حشرات با آنها نفود کنند و به همین علت زمان طولانی تری این محصولات تازه باقی خواهند ماند.

در واقع با وکیوم کردن محصولات غذایی طول عمر آن ها به سبت حالت عادی و غیر وکیوم شده دو برابر افزایش پیدا کرده و اگر گاز نگهدارنده نیز به داخل بسته آن تزریق شود ماندگاری محصول به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

با تزریق گاز نگهدارنده میزان ماندگاری محصولات چقدر بیشتر می‌شود ؟

ما نمی توانیم به طور دقیق میزان مشخصی را برای افزایش طول ماندگاری محصولات بیان کنیم زیرا محصولات با هم تفاوت دارند.
میزان ماندگاری علاوه بر نوع محصول به نوع گاز تزریق شده هم وابسته است. برای مثال لوبیای پخته بعد از وکیوم و تزریق گاز نگهدارنده در دمای معمولی حتی تا چندین سال کاملا سالم باقی خواهد ماند اما این میزان در محصولات گوشتی کاملا متفاوت است. در واقع نحصولات گوشتی بعد از وکیوم شدن هم باید در دمای پایین ‌و خنک نگهداری بشوند.

کاربرد دستگاه وکیوم تک کابین :

از موارد استفاده این دستگاه میتوان به وکیوم کردن محصولات غذایی نظیر مرغ و گوشت، سبزیجات، غذاهای دریایی و… اشاره نمود، همچنین این دستگاه در بسته بندی کردن وسایل الکترونیکی، سخت افزارها، داروها و وسایل پزشکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه وکیوم تک کابین ایستاده

دستگاه وکیوم تک کابین ایستاده

مشخصات دستگاه وکیوم تک کابین

ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولت
توان دوخت ۵۰۰ وات
توان موتور ۹۰۰ وات
حداکثر فشار وکیوم ۱۰۰۰ پاسکال
سایز بسته قابل دوخت ۴۰۰ میلی متر
عرض دوخت ۱۰ میلی متر
ابعاد کابین ۱۴۰*۴۲۰*۴۴۰ میلی متر
جنس کابین استیل ضدزنگ
ابعاد دستگاه ۱۰۱۰*۵۳۵*۴۸۰ میلی متر

دستگاه وکیوم دو کابین :

این دستگاه از نظر کارایی و عملکرد دقیقا مشابه با دستگاه وکیوم تک کابین میباشد و تنها تفاوت آن در سرعت وکیوم کردن و بسته بندی محصولات است، و همانطور که از نامش پیداست به دلیل وجود دو کابین از سرعت بالاتری برخوردار است.

در واقع با همان نیرویی که برای دستگاه تک کابین مصرف میشود بوسیله این دستگاه میتوان کارایی حداقل دو برابری را انتظار داشت.

دستگاه وکیوم دوکابین

دستگاه وکیوم دوکابین

مشخصات دستگاه وکیوم دو کابین

ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولتسه فاز ۳۸۰ ولت
توان دوخت ۱۰۰۰ وات
توان موتور ۱۱۰۰ وات
حداکثر فشار وکیوم ۱۰۰۰ پاسکال
سایز بسته قابل دوخت ۶۱۰ میلی متر
عرض دوخت ۱۰ میلی متر
ابعاد کابین ۱۶۰*۵۱۵*۷۲۰ میلی متر
جنس کابین استیل ضدزنگ
ابعاد دستگاه ۹۴۰*۷۲۰*۱۴۸۵ میلی متر

نکات بسیار مهم و کلیدی:

نکته ۱ : اگر شما صاحب کارگاه یا کارخانه تولید مواد غذایی هستید و با سازمان غذا و دارو سر و کار دارید در هر شرایط و هر نوع محتوا دستگاه های وکیوم را جهت بسته بندی محصولتون به شما پیشنهاد میکنیم.
گروه صنعتی یکتا پک انواع دستگاه های وکیوم را با هر نوع محصول غذایی به شما که جز صاحبان کارخانه و یا کارگاه های تولید مواد غذایی هستید و با سازمان غذا و دارو نیز سر و کار دارید پیشنهاد میکند زیرا این دستگاه ها برای وکیوم نمودن تمامی محصولات غذایی کاملا مناسب بوده و از تمامی استانداردهای بهداشتی برخوردار است.

نکته ۲ : هر دو نوع دستگاه های تک کابین و دو کابین در مدلهایی با قابلیت تزریق گاز هم وجود دارند.
همانطور که قبلا هم گفته شد تزریق گاز به ماندگاری طولانی تر محصولات بسته بندی شده غذایی نظیر گوشت و یا سبزیجات کمک بیشتری خواهد کرد.

نکته ۳ : نوع گاز استفاده شده در این دستگاه ها از گازهای خنثی کاملا خوراکی نظیر نیتروژن، ازت و اکسیژن می‌باشند.

دستگاه بسته بندی وکیوم عمودی :

این دستگاه به صورت چندکاره است، عمل تزریق گاز نیز در آن امکان پذیر میباشد، به این صورت که این عملیات در چرخه وکیوم به صورت کامل انجام خواهد شد، یعنی تمام عملیات دوخت، وکیوم و تزریق گاز در یک چرخه صورت میگیرد.

در این نوع دستگاه به دلیل عدم وجود کابین کاربردی دستگاه محدود به اندازه مشخص کابین نمیباشد که این یک مزیت به حساب می‌آید.

کابرد دستگاه وکیوم عمودی :

این دستگاه به طور کلی برای بسته بندی محصولاتی که سایز بزرگ و یا خیلی بزرگ دارند مورد استفاده قرار میگیرد.
در بعضی از مدل های دستگاه وکیوم عمودی دو سیستم گرمایی وجود دارند که این قابلیت کاملا مناسب کیسه های ترکیبی و پلاستیک های با ضخامت بالا میباشد.

دستگاه وکیوم عمودی

دستگاه وکیوم عمودی

مشخصات دستگاه وکیوم عمودی

ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولتسه فاز ۳۸۰ ولت
توان دوخت ۶۰۰-۱۰۰۰ وات
توان موتور ۷۵۰ وات
توان فشرده سازی هوا ۱۱۰۰ وات
سایز بسته قابل دوخت برابر و کمتر از ۶۰۰ میلی متر
عرض دوخت ۱۰ میلی متر
فاصله از مرکز دوخت تا زمین ۱۲۵۰ میلی متر
ضخامت فیلم(تک لایه) ۰٫۱۸ میلی متر و کوچکتر
ابعاد دستگاه ۱۹۰۰×۹۰۰×۸۰۰ میلی متر

دستگاه بسته بندی وکیوم افقی :

این دستگاه هم مانند دستگاه وکیوم عمودی مجهز به کابین نمیباشد و به طبع در آن هیچ محدودیتی برای وکیوم کردن محصولات با سایز های بزرگ و یا خیلی بزرگ نداریم، اما در مقایسه با وکیوم عمودی دارای قیمت مناسب تری است.

درجه وکیوم در تمامی این دستگاه ها قابل تنظیم میباشد و شما به سادگی میتوانید میزان حجم محصول خود را به اندازه ای که مد نظرتان میباشد تبدیل کنید.

مشخصات دستگاه وکیوم افقی

ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولت
توان دوخت ۶۰۰ وات
توان موتور ۹۰۰ وات
پهنای دوخت ۱۰ میلی متر
سایز بسته قابل دوخت برابر و کمتر از ۸۰۰ میلی متر
ضخامت فیلم(تک لایه) ۰٫۱۸ میلی متر و کوچکتر
ابعاد دستگاه ۱۲۰۰×۱۱۰۰×۹۲۰ میلی متر

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی :

در این دستگاه نیز تمامی عملیات دوخت، وکیوم و در صورت مجهز بودن دستگاه به سیستم تزریق گاز عملیات انشار گاز وخنک کردن بسته به صورت تمام اتوماتیک توسط دستگاه صورت می‌گیرد.
تنها تفاوت این دستگاه با سایر مدل های وکیوم کم حجم و رومیزی بودن آن میباشد.

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

مشخصات دستگاه وکیوم رومیزی

ولتاژ مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولت
توان دوخت ۵۰۰ وات
توان موتور ۹۰۰ وات
حداکثر فشار وکیوم ۱۰۰۰ پاسکال
سایز بسته قابل دوخت ۴۰۰ میلی متر
عرض دوخت ۱۰ میلی متر
ابعاد کابین ۱۰۰*۴۲۰*۴۴۰ میلی متر
جنس کابین استیل ضدزنگ
ابعاد دستگاه ۵۱۰*۵۳۵*۴۸۰ میلی متر

چرا دستگاه های وکیوم را برای بسته بندی انتخاب کنیم ؟

بر اساس بازخوردی که از سمت مشتریان دریافت کرده ایم و ظاهر بهتری که محصولات وکیوم شده دارند باید بگوییم محصولاتی که توسط دستگاه های وکیوم بسته بندی و تولید شده برای مشتریان جذاب تر و قابل اعتماد تر است.

دستگاه بسته بندی وکیوم دست دوم یا کارکرده بخریم ؟

با توجه به بالا رفتن قیمت ها و افزایش چشمگیر هزینه ها این سوال همواره از گروه صنعتی یکتا پک پرسیده می‌شود و در پاسخ آن باید بگوییم که دستگاه های کارکرده یا دست دوم دارای دو حالت کلی هستند :

حالت اول : در بهترین حالت دستگاه کارکرده سالم هست و شما میتوانید مقداری از هزینه های کسب و کار خود روا پس انداز کرده و در واقع یک خرید هوشمندانه را انجام بدهید.

حالت دوم : در این حالت دستگاه بعد از گذشت مدت زمانی دچار مشکل یا مشکلاتی میشود و با توجه به قیمت های نسبتا بالای این دستگاه ها شما هم مبلغی که با آن دستگاه را خریداری کرده اید را متضرر شده و هم اینکه مجددا باید هزینه خرید یک دستگاه نو و جدید را بپردازید.

در ضمن حالت سومی هم وجود دارد که از ابتدا کاملا دستگاه مشکل دار میباشد و امیدوار هستیم در خرید دستگاه دقت کافی به خرج دهید تا گرفتار همچین مشکلاتی نشوید.

اطلاعات محصول

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی وکیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *