دستگاه وکیوم

بهترین دستگاه بسته بندی

[av_heading heading=’چگونه می توان دستگاه بسته بندی مناسب خریداری کرد؟’ tag=’h1′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’meta-heading’ custom_font=” margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l5v243bx’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3xymkz’]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/08/دستگاه-دوخت-ریلی-300×300.jpg’ attachment=’1039′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=’دستگاه بسته بندی’ alt_attr=’بسته بندی’ id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l5v2rhdg’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-291zeb’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l5v24wv4′ admin_preview_bg=”]

چگونه می توان دستگاه بسته بندی مناسب خریداری کرد؟

در بخش عمده فروشی، انتخاب دستگاه بسته بندی تاثیر زیادی در رشد و موفقیت یک محصول دارد. به عنوان مثال، نوع ماشین بسته بندی مناسب می تواند خروجی های ثابت درآمد را به همراه داشته باشد.

در واقع، سرمایه گذاری در بسته بندی مناسب بسیار مهم است. اگر شما یک استارت آپ یا کارآفرین هستید که هیچ ایده ای در مورد پیدا کردن تجهیزات مناسب برای کسب و کار خود ندارید، در اینجا یک راهنمای جامع ارائه شده است که مهم ترین نکات و اطلاعاتی است که باید در هنگام خرید و انتخاب دستگاه های بسته بندی مناسب را ارائه میدهد.

برای خرید و مشاوره دستگاه های بسته بندی به اینجا کلیک کنید

چگونه بسته بندی مناسب می تواند برای استارتاپ ها مفید باشد؟

به عنوان یک کارآفرین، باید مطمئن شوید که بسته بندی شما باید به شما اعتماد به نفس هدیه کند. به همین دلیل یافتن تجهیزات ایده آل مناسب برای شما ضروری است. اما قبل از اینکه روی بسته بندی مناسب سرمایه گذاری کنید، باید این نکات را برای کسب و کار نوپا خود بدانید.

بهره وری خود را با دستگاههای بسته بندی افزایش دهید

شما می توانید بهره برداری را با دستگاه های بسته بندی افزایش دهید زیرا می توانید محصولات را سریعتر از روش های دستی پردازش و سامان دهی کنید. به عنوان مثال، یک دستگاه قادر است صدها مورد را در دقیقه بپیچد که در زمان شما صرفه جویی می کند و خط تولید کارآمد را تضمین می کند.

اطمینان از کیفیت ثابت بسته بندی محصولات

روند دستی بسته بندی مستعد خطاهای انسانی و ناهماهنگی است. با یک بسته بندی مناسب مطمئن شوید که محصولات شما دارای کیفیت بسته بندی ثابتی هستند. این روند شامل طراحی سفارشی و بسته بندی برای هر مورد با همان سطح حفاظت است.

ضایعات غیر ضروری را با دستگاه بسته بندی کاهش دهید

دستگاههای بسته بندی به شما در کاهش ضایعات غیر ضروری محصولات کمک می کنند زیرا از مقدار مشخصی از مواد و محصول برای بسته بندی استفاده می کنند. همچنین به اندازه دقیق مواد مورد نیاز برای بسته بندی نهایی را کاهش می دهد که از آن به میزان استاندارد تعریف شده استفاده شود. در نتیجه، از هزینه بیش از حد در کسب و کار شما برای هزینه های بسته بندی جلوگیری می کند.

دستگاههای بسته بندی هزینه های نیروی کار را به حداقل می رساند

دستگاههای بسته بندی می‌توانند کارهای سنگینی را انجام دهند که معمولاً محول کردن آن به انسان هزینه بر است. قیمت دستگاههای بسته بندی هرچه که باشد سال ها با نگهداری مناسب به کسب و کار شما خدمت می کند. همچنین کار را بهتر انجام می دهد و با کنترل های انسانی همراه می شود. در نتیجه، می‌توان کارمندان خود را به سایر جنبه‌های مهم کسب‌وکار  خود منصوب کنید و در هزینه‌های نیروی کار صرفه‌جویی نمایید.

کار با دستگاههای بسته بندی یک محیط امن را فراهم میکند

در صورت راه اندازی کسب و کار استارتاپی، شما کارکنانی را برای بسته بندی محصولات حجیم و سنگین استخدام می کنید، با این کار احتمال آسیب به نیروی کار خود را افزایش می دهید. شما می توانید این خطر را با سرمایه گذاری در دستگاه مناسب و ایجاد خط مونتاژ خود از بین ببرید. این دستگاه نه تنها کسب و کار شما را از کار پرهزینه در زمان مرخصی نجات می دهد، بلکه محیط کاری ایمن را برای کارمندان شما فراهم می کند.

با بسته بندی مناسب، می توانید از همه امکانات ارائه شده در بالا بهره مند شوید. با این حال، با وجود انواع دستگاههای بسته بندی در بازار، ممکن است در یافتن تجهیزات مناسب با استارتاپ خود با مشکل مواجه شوید. برای شما، در اینجا 8 راهنمایی برای انتخاب دستگاه بسته بندی ارائه شده است.

  1. نیازهای خود را تعیین کنید

قبل از تماس با توزیع کنندگان دستگاههای بسته بندی، باید کسب و کار راه اندازی شده خود را ارزیابی کنید و اهداف خود را ارزیابی کنید که می توانید آنها را به وضوح مشخص کنید.

با در نظر گرفتن یک محصول خاص، باید بدانید که قیمت دستگاه بسته بندی شما چگونه خواهد بود. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا با انواع بسته بندی کار می کنید یا خیر. به یاد داشته باشید که یک دستگاه نمی تواند همه کارها را انجام دهد.

  1. در مورد نیازهای خود آگاه باشید

شما باید نیازهای خود را به تامین کننده منتقل کنید تا انواع دستگاههای بسته بندی را به شما توصیه کند که کدام دستگاه بسته بندی با خط تولید شما مطابقت دارد.

در صورت امکان، می‌توان مشخصات کاربردهای مورد نیاز خود را برای تشریح آنچه که از ماشین آلات می‌خواهید تهیه کنید. این سند می‌تواند فروشندگان را راهنمایی کند تا چندین گزینه را به درستی به شما ارائه دهند و برآوردی از هزینه‌ها در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این، می توان به شما در انتخاب ماشین مناسب کمک کند زیرا هم شباهت ها و هم تفاوت های راه حل های ارائه شده را مشخص می کند. این لیست باید شامل الزامات اساسی شما باشد مانند:

محیط کاری که ماشین در آن نصب خواهد شد

گارانتی عملکرد

نام تجاری خاص بخشی از دستگاه

یک تامین کننده قابل اعتماد که با استانداردهای ایمنی و الکتریکی مطابقت دارد

سایر اسناد مهم (نقشه ها، دفترچه راهنمای کاربر، برنامه نگهداری، کپی برنامه ها)

  1. درباره گزینه های تامین بودجه بیاموزید

قبل از خرید یک دستگاه بسته بندی، باید در گزینه های مختلف تامین بودجه موجود بهترین کار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

خرید – به مقدار زیادی پول نیاز دارد و در درجه اول برای استفاده طولانی مدت و بدون پرداخت هزینه استهلاک انجام می شود.

اجاره – نیازی به پول نقد زیادی ندارد که به شما امکان می دهد پولتان را سرمایه گذاری کنید. با این حال، اجاره به این معنی است که شما مالک تجهیزات نیستید و ممکن است در پایان قرارداد اجاره، پول بیشتری بپردازید.

اجاره – این کار فقط برای دستیابی به یک هدف کوتاه مدت انجام می شود که در آن ماشین آلات مورد نیاز است.

نکته: اگر مطمئن نیستید که کدام یک برای استارتاپ شما مناسب است، از یک مشاور مالی مورد اعتماد مشاوره بگیرید.

  1. گردش کار خود را ارزیابی کنید

هر تجهیزات جدید یک سرمایه گذاری برای کسب و کار شما است. و برای اینکه عاقلانه تصمیم بگیرید، باید کار فعلی خود را ارزیابی کنید.

ارزیابی کنید که چه تجهیزاتی در حال حاضر دارید و بررسی  کنید که آیا هنوز به طور شخصی کار می کنید تا بتوانید از هدر دادن پول جلوگیری کنید.

در نهایت، تجهیزاتی که به تازگی خریداری کرده اید، باید ناکارآمدی را کاهش دهند و شکاف های موجود در تجارت شما را پوشش دهند.

  1. فضای کاری خود را در نظر بگیرید

مطمئن شوید که فضای کافی برای نصب تجهیزات و دستگاههای بسته بندی جدید دارید. اگر در نظر گرفتن فضای کاری فعلی خود را روی یک ماشین جدید سرمایه گذاری کنید، می توانید مقدار قابل توجهی پول را در نظر بگیرید.

  1. منتظر تغییرات در گردش کار خود باشید

برای تغییرات در جریان کار فعلی خود آماده باشید زیرا دستگاههای بسته بندی جدید می تواند خط تولید شما را بهبود بخشد یا مانع تغییر شود.

نکته: به مجموعه ارگونومی جدید فکر کنید. هرچه دستگاه ارگونومیک تر باشد، استفاده از آن آسان تر است که می تواند کارایی را بهبود بخشد.

  1. یک برنامه توسعه دهید

قبل از دستیابی به دستگاه بسته بندی مناسب باید برنامه ای تهیه کنید. با این حال، شما نباید این کار را در آخرین لحظه انجام دهید. قبل از سرمایه گذاری برای عوامل کلیدی تصمیم گیری با دقت فکر کنید و اگر مشکلی پیش آمد، یک برنامه پیشنهادی ارائه دهید.

  1. با سایت فروش دستگاههای بسته بندی ارتباط برقرار کنید

ارتباط خود را با تامین کننده تجهیزات حفظ کنید زیرا آنها اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه دارند. برای پرداخت هزینه های آتی، از آنها در زمان توقف و تعمیر و نگهداری مورد نیاز دستگاه بپرسید. شما همچنین باید سایر اطلاعات ارزشمند دستگاه را که می تواند به خط فعلی تولید کمک کند، بشناسید.

برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های بسته بندی حتما از یکتاپک و گوگل کمک بگیرید
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/08/دستگاه-دوخت-دستی-300×300.jpg’ attachment=’1038′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=’دستگاه بسته بندی’ alt_attr=’بسته بندی’ id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l5v357w0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *