دستگاه شرینگ

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی

برای یافتن بهترین قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی باید بدانیم

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات مختلفی برای صنایع تولید شده اند تا سرعت تولید چنین صنایعی بالا رود و موجب افزایش بهره وری کسب و کارها شود.

از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه شیرینگ پک کابینی اشاره کرد. این دستگاه از جمله تجهیراتی بوده که معمولا در انتهای خط تولید از آن ها استفاده می کنند. ما در این مطالب قصد داریم اطلاعات لازم در خصوص قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی و ویژگی های آن را در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 

انواع دستگاه شیرینگ پک

 

قبل از این که بخواهیم دستگاه شیرینگ پک کابینی را مورد بررسی قرار  دهیم، بهتر است با انواع دستگاه  شیرینگ پک آشنا شوید. این دستگاه به طور کلی در دو گروه تونلی و کابینی طراحی و تولید می شود که در ادامه به معرفی هر گروه می پردازیم.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 

دستگاه شیرینگ پک تونلی

 

از این مدل دستگاه شیرینگ پک در کارخانه ها، کارگاه ها و صنایع مختلف استفاده می  شود. کاربرد این دستگاه معمولا در فضاهایی بوده که بسته بندی محصولات در تیراژ بالا دارند. به همین علت در صنایعی که تعداد تولیدات آن ها بسیار بال بوده، مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از دستگاه های شیرینگ همان گونه از نامش مشخص است، یک تونل حرارتی دارد و در آن تونل فرایند بسته بندی با استفاده از حرارت انجام خواهد شد.

دستگاه شیرینگ تونلی در اندازه بزرگ تر تولید شده و در انتهای خط تولید صنایعی که تولیدات بالایی دارند، قرار می گیرد. این تجهیزات به دلیل دارا بودن سرعت بالا برای بسته بندی بسیار مورد توجه قرار می گیرند. از محصولاتی که با استفاده از این تجهیزات تولید می شود، می توان به آب معدنی و نوشابه اشاره کرد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 

دستگاه شیرینگ پک کابینی

 

دستگاه شیرینگ پک از دو بخش تشکیل شده که شیرینگ آن به معنی منقبض شدن بوده و پک نیز به همان بسته بندی اشاره دارد. این دستگاه فرایند بسته بندی را بدین شکل انجام می دهد که دستگاه از یک فیلم مخصوص یا نایلون استفاده کرده و این نایلون با استفاده از حرارت جذب محصول می شود. در نهایت محصول بسته بندی می شود. در زبان فارسی به این دستگاه به شکل عامیانه شرینک نیز می گویند.

برخی از افراد ممکن است عملکرد این دستگاه را با دستگاه استرچ پالت یکی بدانند. این در حالی است که دستگاه شیرینگ پک کابینی از نظر بخش حرارتی با دستگاه استراچ پالت تفاوت دارد. در دستگاه های استرچ پالت از تونل حرارتی و جذب استفاده نشده و برای بسته بندی محصول نایلون را به دور بسته کشیده می شود.

دستگاه شیرینگ پک کابینی از جمله مهم ترین و اصلی ترین دستگاه های بخش خط تولید صنایع دارویی، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی به شمار می رود. ویژگی های خاصی مانند قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی، کارایی و سرعت بالای بسته بندی از جمله مواردی است که موجب شده این دستگاه به یکی از تجهیزات مهم برای بسته بندی تبدیل شود.

در برخی صنایع مانند صنایع دارویی و غذایی با توجه به این که محصولات تولید شده به صورت مستقیم با سلامتی بدن انسان ها ارتباط دارند، بنابراین بسته بندی درست و اصولی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین منظور از دستگاه های شیرینگ پک کابینی استفاده می کنند.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 
نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی
 

نکته مهمی که در مورد دستگاه شیرینگ پک کابینی وجود دارد این است که تمام مدل های تولید شده این دستگاه دارای عملکردی یکسانی هستند. به عبارتی تمام مدل های دستگاه بسته بندی را به یک شکل انجام می دهند و تنها قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی در مدل های مختلف با هم تفاوت دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت بوده که نایلون مخصوص شیرینگ دور محصول پیچیده شده و حرارت موجود باعث جذب شدن نایلون می شود. همچنین در پایان این فرایند با استفاده از یک فرایند خنک کننده، نایلون موجود خنک شده و بسته بندی کامل می شود.

از نظر مصرف انرژی باید گفت که دستگاه شیرینگ پک کابینی مانند دیگر دستگاه ها با استفاده از انرژی برق کار می کند، اما باید بدانید بخش حرارت این دستگاه با استفاده از 2 انرژی یعنی  انرژی برقی که همان المنت بوده و از سوخت گاز عملیات بسته بندی را انجام می دهد. در برخی مدل های این دستگاه نیز بخش حرارت آن دوگانه سوز است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 
کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینی
 

دستگاه های شیرینگ پک کابینی با توجه به این که نسبت به نمونه های تونلی در اندازه و ابعاد کوچک تر تولید می شوند، معمولا در کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاه معمولا در کتاب فروشی ها، قنادی ها، فروشگاه ها و سایر کسب و کارهای کوچکی که به بسته بندی راحت و آسان محصولات نیاز دارند، استفاده می شود.

این دستگاه به دلیل پرتابل بودن بسیار کاربردی بوده و مناسب بودن قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی موجب شده تا بسیاری  از کسب و کارها برای بسته بندی محصولات خود به دنبال خرید این دستگاه باشند. دستگاه شیرینگ پک کابینی به شکل دسته استفاده شده و  به به صورت میزهایی طراحی شده اند که می توان محصول را در قسمتی از ان قرار داد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
تلفن یکتا پک
 
نکات مهم برای خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی
 

قبل از خرید و پرداخت قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی باید به توان مصرفی آن از نظر مصرف انرژی توجه داشته باشید. به علاوه انتخاب سایز مناسب دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید بر اساس نیاز کسب و کار خود اقدام به خرید دستگاه مناسب نمایید. در صورتی که اقدام به خرید این دستگاه در مدل های کوچک کنید در نهایت مجبور به تعویض آن خواهید شد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی
 
قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی
 

همان طور که می دانید مشتریان برای خرید هر محصول و دستگاهی به اولین موردی که توجه دارند، قیمت دستگاه است. قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و آن ها قبل از هر چیزی سعی می کنند از قیمت این تجهیزات مطلع شوند. برای تعیین قیمت هر دستگاهی عوامل مختلفی نقش دارند و می توانند روی قیمت دستگاه تاثیر داشته باشند. دستگاه شیرینگ پک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت آن را بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می کنند.

برند دستگاه

از جمله عواملی که می تواند روی قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی تاثیر داشته باشد، می توان به برند تولید کننده دستگاه اشاره کرد. امروزه رقابت بین برندهای تولید کننده بسیار شدید بوده و شرکت های زیادی با برندهای مختلف اقدام به تولید این دستگاه می کنند.

برای خرید این تجهیزات بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که معروف و شناخته شده هستند. چنین برندهایی برای تولید محصولات خود از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کنند و محصولات آن ها معمولا با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

ابعاد و مدل دستگاه

دستگاه شیرینگ پک کابینی در ابعاد و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. اندازه دستگاه و مدل آن از دیگر پارامترهایی است که می تواند روی قیمت دستگاه شیرینگ پک تاثیر داشته باشد.

تلفن یکتا پک
 
جمع بندی قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی
 

دستگاه شیرینگ پک از جمله تجهیزات کاربردی و مهم در خط تولید صنایع مختلف است. این دستگاه برای بسته بندی محصولات در صنایع مختلف به کار می رود. قیمت دستگاه شیرینگ پک به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در این مقالع برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این تجهیزات را بررسی کردیم. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *