دستگاه بسته بندی دستی

بهترین راهکار دوخت پلاستیک چیست؟

بهترین راهکار دوخت پلاستیک چیست؟

 
دستگاه دوخت دستی

دوخت پلاستیک و دوخت نایلون چیست و چگونه کار می کنند؟

دستگاه دوخت دستی یا دستگاه پرس پلاستیک بسیار کاربردی است. گاهی اوقات به عنوان دستگاه دوخت پلاستیک یا دستگاه دوخت نایلون یا دستگاه پرس حرارتی نیز شناخته می شود. وسیله ای است که برای آب بندی انواع بسته بندی و مواد گرمایشی (مانند رول سلفون و رول نایلون) استفاده می شود. طرح های مختلفی برای نیازهای مختلف آب بندی وجود دارد.

دستگاه پرس پلاستیک یک عنصر گرمایش دارند که بین دو فک محکم قرار می گیرد. عنصر گرمایش در دو فک به طور مداوم گرم نمی شود. گرما فقط هنگامی جریان می یابد که جریان الکتریکی از طریق سیم سیلر جریان یابد. هنگامی که مواد در دستگاه دوخت پلاستیک قرار می گیرند ، آنها با فشار بازوی آب بندی در محل نگهداری می شوند.

در صورت استفاده از پرس دستی پلاستیک ، کاربر فشار را اعمال می کند. یک جریان الکتریکی عنصر گرمایش را برای مدت مشخص گرم می کند ، که قابل تنظیم است و می توان با تایمر موجود در دستگاه کنترل کرد. سپس دستگاه با ایجاد یک مهر و موم ، مواد را چفت می کند.

دستگاه دوخت دستی

متریال دستگاه دوخت دستی چیست؟

هنگام انتخاب یک دستگاه بسته بندی ، سؤال اصلی که باید پرسید این است که چه چیزی را می خواهید مهر و موم کنید؟ دستگاه دوخت دستی می تواند برای آب بندی طیف گسترده ای از مواد استفاده شود و به گونه ای طراحی شده است که متناسب با کاربردهای مختلف در محیط های تجاری، اداری و خانگی مفید باشد.

موادی که می توان از دستگاه دوخت دستی استفاده کرد عبارتند از: پلی اتیلن ، ساران ، نایلون ، پلی وینیل کلرید ، پلی پروپیلن ، پلیوفیلم ، Kel-F ، Mylar ، Polyflex ، پلی اورتان ، پلی وینیل ، فویل و سلفون. یکی دیگر از مزایای این نوع دستگاه دوخت این است که هیچ وقت گرم کردن بیش از حد و همیشگی وجود ندارد ، امکان کارکرد سریع و کارآمد در هنگام نیاز را فراهم می کند و صرفه جویی در مصرف برق در لحظه ای که آب بندی آن متوقف می شود.

 

چرا از دستگاه پرس پلاستیک استفاده می کنید؟

سلفون حرارتی توسط دستگاه دوخت پلاستیک بسته بندی میشوند. محصولات شما ضد خش ، وکیوم ، ضد آب و محصولی کاملا بهداشتی میشود. این امر باعث می شود تا دستگاه پرس پلاستیک برای کارهایی زیادی مورد استفاده قرارگیرد. کارهایی همچون آشپزخانه و مواد غذایی ، وکیوم شیرینی ، شکلات و بسته بندی زعفران

بسته های بسته بندی شده همچنین از اکسیداسیون محصولاتی که عطر و بود دارند مانند شمع و صابون جلوگیری میکند و آنها را تمیز و آماده برای استفاده نگه می دارد. دستگاه دوخت دستی یک راه عالی برای بهبود خدمات و رضایت مشتری با تهیه بسته ای مطمئن درمورد خریدهای آنها است ، افزایش شانس تکرار خرید و نظرات خوب مشتری است.

بسته بندی زعفران

مزایای دستگاه دوخت دستی چیست؟

دستگاه دوخت پلاستیک بسیار مقرون به صرفه است زیرا دو فک نیرویی آن تنها در هنگام عملکرد آب بندی در هنگام پایین آمدن بازوی آب بندی استفاده می شود. دستگاه دوخت دستی دستگاه مخصوصی است که مزایای سه برابری را ارائه می دهد: عملکرد سریع ، سرعت و کارآیی ، یک مهر و موم محکم برای بسته بندی شما ، محافظت از محصولات شما و عملکرد صرفه جویی در مصرف برق ، کاهش صورتحساب انرژی شما به بهترین شکل است. از دستگاه پرس پلاستیک برای تهیه کیسه ها و بسته های اندازه دلخواه خود استفاده کنید ، مناسب برای هدیه ، شیرینی پزی و بسیاری موارد دیگر است.

 

چند نکته وجود دارد که هنگام انتخاب یک دستگاه بسته بندی باید به خاطر بسپارید. ابتدا نوع متریالی را که استفاده می کنید تعیین کنید و طول آب بندی مورد نیاز خود را مشخص کنید و نسب به آن اندازه فک دستگاه مورد نیاز را تعیین کنید. عرض دستگاه بسته بندی نایلون ضخامت مهر و موم را تعیین می کند. دستگاه پرس حرارتی دارای حداقل و حداکثر عرض مهر و موم است انتخاب را برای اکثر کارهای بسته بندی آسان میکند.

پرس حرارتی

مصرف انرژی دستگاه دوخت دستی چقدر است؟

همانطور که گفته شد ، دستگاه دوخت پلاستیک نیازی به گرم شدن ندارند و زمان کمی برای خنک شدن دارند. آنها از جریان الکتریسیته برای گرم کردن سریع و بسته شدن بسته های ترموپلاستیک استفاده می کنند ، و بنابراین پس از اتمام مراحل آب بندی ، دستگاه پرس حرارتی به سرعت خنک می شوند. مانند هر دستگاهی استفاده از عقل سلیم برای جلوگیری از سوختگی و صدمات مهم است. دستگاه دوخت دستی بسیار مناسب و بی خطر هستند زیرا می توان بلافاصله از آنها استفاده کرد و احتمال سوختن حداقل است.

خرید دستگاه پرس حرارتی

استفاده از دستگاه دوخت دستی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما و تجارت شما می شود. فایده استفاده از دستگاه دوخت سلفون این است که فقط در صورت پایین آمدن بازو و در تماس با مواد و پایه ، گرما را اعمال می کند. این بدان معناست که شما می توانید در یک محیط کار ایمن را کار کنید و از آن لحظه ای که به آن وصل شده استفاده کنید. آب بندی بسته بندی به بهترین شکل انجام میگیرد.

دستگاه دوخت پلاستیک

استفاده از تنظیم صحیح گرما برای مواد مورد استفاده بسیار مهم است. برای اکثر بسته بندی های کاربردی با استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک ، تنظیمات خود دستگاه حرارتی کافی است. با این وجود ، این امکان وجود دارد که یک دمای بالاتر یا پایین تر برای متریال های خاص برای استفاده از موادی که نقطه ذوب بالاتر یا پایین تر دارند به ترتیب وجود داشته باشد. همچنین مهم است که هنگام کار با کیسه و مواد بسته بندی پلاستیکی ، آب کاری محل کار خود را به خوبی تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *