دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش برقی

در صنایع مختلفی که استفاده از مصالح با تیراژ بالا رایج است، نحوه بسته بندی آن ها به هنگام جا به جایی بسیار اهمیت دارد. دستگاه تسمه کش برقی این زمینه را برای شما مهیا می سازد تا با بسته بندی اصولی، احتمال سقوط و همچنین اصطکاک قطعات به هنگام حمل و نقل، بسیار کاهش پیدا می کند. کارشناسان مجموعه یکتاپک، مطلبی را در رابطه با این دستگاه برای شما جمع آوری و آماده کرده اند تا با نحوه کار و همچنین ویژگی تسمه کش برقی، بیشتر آشنا شوید.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 

دستگاه تسمه کش برقی چیست؟

 

در ابتدای این مطلب اشاره کردیم که دستگاه تسمه کش برقی برای بسته بندی اجسام در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر بخواهیم اختصاصی تر این دستگاه را به شما معرفی کنیم، می توانیم بگوییم که تسمه کش برقی دستگاهی است که با نیروی برق عملکرد خود را ارائه داده و به بسته بندی اجسام یا کارتن های بسیار سنگین می پردازد. در واقع این دستگاه قوی تر از نیروی انسانی عمل کرده و استفاده از آن نیز باعث صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به کار می شود.

استفاده از تسمه کش برقی موجب به افزایش مقاومت و همچنین امنیت بالای محصولات شما می شود. اگر می پرسید چگونه، باید بگوییم که تمامی اجسام، چه در محل کار و چه در انبار از وزن و ابعاد یکسانی برخوردار نیستند. همین موضوع باعث می شود تا حمل و نقل آنها و بسته بندی به درستی صورت نگرفته و خسارات بسیاری را به همراه داشته باشد. از این رو، تسمه کش برقی با فیکس کردن نقاط اتصال تسمه ها دور اجسام، از جا به جایی آنها و همچنین اصطکاکشان جلوگیری می کند. به همین دلیل است که تمام ماشین های حمل بار سنگین، از این دستگاه استفاده می کنند.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 

معرفی انواع تسمه کش برقی

 

دستگاه های تسمه کش برقی در بازار به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از اتوماتیک و نیمه اتوماتیک. البته در نظر داشته باشید که منبع تغذیه هر دو این دستگاه ها، برق بوده و هر یک از مدل ها نیز در انواع سری های مختلف ارائه شده اند.

ویژگی برجسته این دستگاه ها، سرعت بالا در تسمه زنی است. در نوع اتوماتیک اما تمامی مراحل تسمه کشی توسط دستگاه انجام شده و نیازی به حضور کاربر نیست. این موضوع همچنین بر روی هزینه های نیروی انسانی نیز تاثیر گذار بوده و می تواند تا حد زیادی کاهش دهنده آن ها باشد.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 

بررسی مزایای استفاده از این دستگاه

 

قطعا با توجه به توضیحاتی که از ابتدا تا به این قسمت برای شما ارائه دادیم، تا حدودی به مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش برقی پی برده اید؛ اما اگر بخواهیم یک لیست از آن ها تهیه کنیم، موارد می توانند به شرح زیر باشند:

  • این دستگاه می تواند انواع کارتن ها، تجهیزات مختلف و مواردی این چنینی را به راحتی بسته بندی کند.
  • برای بسته بندی آن ها نیازی به انواع تسمه یا کش های مخصوص نیست.
  • اگر محصول داخل بسته بندی شما آسیب پذیر باشد، با استفاده از این دستگاه به گونه ای بسته بندی می شود که به هنگام حمل و نقل، صدمه ای به آن وارد نشود.

با استفاده از این دستگاه، هزینه جا به جایی و حمل و نقل بسیار کاهش پیدا می کند.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 
نحوه کار با تسمه کش برقی
 

خبر خوب این است که کار با دستگاه تسمه کش برقی به سادگی انجام می شود. برای کار با این دستگاه ابتدا نیاز به انرژی برق دارید. پس از این که دستگاه را به آن متصل کردید، رول تسمه را درون محفظه رول دستگاه قرار دهید و سپس نوار تسمه را از دستگاه خارج کنید و با قرار دادن بسته مورد نظر خود روی دستگاه، با فشردن دکمه استارت، پیچیدن رول دور بسته را آغاز کنید.

شما می توانید از طریق دکمه هایی که بر روی دستگاه قرار دارد، میزان طول رول تسمه را تنظیم کنید. در نظر داشته باشید که دستگاه های تسمه کش برقی با برق شهری کار کرده و نیازی به ولتاژ های قوی تر نیست.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 
قیمت دستگاه تسمه کش برقی
 

اگر قصد خرید دستگاه تسمه کش برقی را دارید، مهم است که قبل از خرید اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن را کسب کنید. در حال حاضر، این دستگاه توسط مجموعه یکتاپک با قیمتی مناسب برای شما ارائه می شود.

در نظر داشته باشید که دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوکاتیک و همچنین برندهایی که نسبت به ارائه دستگاه اقدام کرده اند، مواردی هستند که بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند. به عنوان مثال، قیمت دستگاه های اتوماتیک تا حدودی نسبت به نیمه اتوماتیک بیشتر است.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 
خرید دستگاه تسمه کش برقی
 

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، مجموعه یکتاپک با قیمتی مناسب دستگاه تسمه کش برقی را برای شما ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی خرید آن را انجام دهید. این دستگاه با ویژگی های خاصی که به همراه دارد، می تواند گزینه عالی برای انبار داران یا فروشندگان محصولات عمده باشد.

با انتخاب مجموعه یکتاپک می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش خود کرده و محصول را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. در ادامه مواردی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید به عنوان راهنمای خرید تسمه کش برقی، از آنها استفاده کنید.

قیمت دستگاه تسمه کش برقی
تلفن یکتا پک
 
به هنگام خرید این محصول می بایست به چه نکاتی توجه داشت؟
 

زمانی که اقدام به خرید تسمه کش برقی می کنید، مهم است که برخی نکات را مد نظر خود قرار دهید. ما مواردی را در این بخش برای شما جمع آوری کرده ایم که به عنوان راهنمای خرید محصول می توان از آن ها استفاده کرد.

برند ارائه دهنده را بررسی کنید

مهم است که تسمه کش برقی شما توسط برندی ارائه شود که محصولات با کیفیتی را تولید می کند. پس حتما سعی کنید برند مناسبی را برای خرید دستگاه تسمه کش انتخاب کنید.

مشخص کنید که هدف شما از خرید دستگاه چیست

آیا شما تسمه کش برقی را فقط برای استفاده چندین بار در ماه می خواهید یا نیاز به دستگاهی برای استفاده روزانه دارید. قبل از خرید مشخص کنید که هدف شما از کار با این دستگاه چیست تا بتوانید سراغ بهترین مدل ها بروید.

بودجه خود را قبل از خرید مشخص کنید

اگر قبل از خرید محدوده بودجه خود را مشخص کنید، کار برای شما بسیار آسان تر خواهد شد؛ زیرا چندی از انتخاب ها در این بین حذف خواهند شد و شما راحت تر می توانید دستگاه تسمه کش مخصوص به کسب و کار خود را خریداری کنید.

تلفن یکتا پک
 
سخن پایانی
 

همان طور که در این مطلب نیز به آن پرداختیم، استفاده از تسمه کش برقی می تواند گزینه بسیار عالی برای کسب و کارهایی باشد که روزانه به بسته بندی محصولات بسیاری می پردازند. به هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما به گونه ای است که تعداد بسته بندی در روز بسیار زیاد می باشد، دسته اتوماتیک گزینه ای مناسب تری نسبت به نوع نیمه اتوماتیک است. برای دسته افرادی که بودجه محدودی دارند نیز ما خرید دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *