معرفی انواع دستگاه بسته بندی مجموعه یکتا پک

دستگاه بسته بندی بسته به نوع محصول و بسته بندی مورد نیاز شما دارای انواع مختلفی هستند. بسته بندی استاندارد و شکیل مهمترین عامل در فروش محصولات میباشند

به طور کلی مهم ترین عامل در فروش موفق یک محصول، بسته بندی استاندارد و شکیل است که یکی از نقاط قوت محصول در جلب توجه مشتری را دارد. در همین راستا تولید کنندگان محصولات بیش از پیش نیازمند وجود دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته هستند.

 

انواع دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه ها بسته به نوع محصول و کاربرد آن متفاوت خواهد بود چرا که هر دستگاه خدمات و المان های مخصوص به خود را دارد که قابل مقایسه با دیگری نیست. در ادامه با یکتا پک همراه باشید تا در مورد تمامی دستگاه ها هر آنچه را که لازم است بدانید.

مجموعه یکتا پک مشاور و فروشنده انواع دستگاه های بسته بندی است که به کارآفرینان، مشاوره های مورد نیاز برای راه اندازی خطوط بسته بندی برای اقلام مختلف ارائه می نمایند. پرسنل متخصص بسته بندی مجموعه یکتا پک شما را راهنمایی میکنند تا اطلاعات را بصورت رایگان در صنف بسته بندی به صورت مستقیم به کارآفرینان در هر ابعادی ( خانگی تا کارخانه ) ارائه نماید.

افراد هنگام خرید مواد غذایی، ابتدا قیمت محصول، تاریخ تولید و انقضا را نگاه میکنند. به همین دلیل درج تاریخ روی بسته بندی بسیار اهمیت دارد و در صورت عدم درج ممکن است خریدار از خرید خود منصرف شود.

لذا استفاده از دستگاه تاریخ زن برای تمامی محصولات امری مهم است. دستگاه های تاریخ زن در سه مدل اتومات، نیمه اتومات و دستی به شما این قابلیت را می دهد تا با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین را انتخاب نمایید.

دستگاه تاریخ زن دستی نسب به بقیه قیمت ارزان تری دارد و دستگاه تاریخ زن اتومات از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است.

دستگاه های تاریخ زن تایید شده توسط وزارت بهداشت است که چاپ روی انواع بسته بندی لیبل با مواد نایلون، چرم، کاغذ و غیره را انجام میدهد.

دستگاه تاریخ زن حرارتی

دستگاه تاریخ زن حرارتی

بیشترین استفاده دستگاه پیلوپک در صنایع مواد غذایی، صنایع دارویی، قطعات خودرو و صنایع شیمیایی است که قطعات تک به تک بسته بندی می شوند.

انواع مختلفی از دستگاه های پیلوپک وجود دارد که تفاوت آن ها تعداد بسته بندی در دقیقه، سرعت بسته بندی و کاربری های مختلف آن است.

در این زمینه می توانید با توجه به زمینه کاری خود، مشاوره های لازم را از کارشناسان مشاور مجموعه یکتا پک دریافت نموده تا مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

دستگاه پیلوپک

دستگاه پیلوپک

مهمترین کاربرد دستگاه پالت پیچ در صنعت الکترونیک، معماری و شیمیایی است که حساست محصول بالاست

پیچیدن رول استرچ دور محصول توسط نیروی کار بسیار کند بوده و زمان در این نوع تولیدات بسیار اهمیت دارد همچنین دقت پالت پیچ کاهش یافته و جدا از آن هزینه ی نیروی کار بسیار زیاد است

دستگاه پالت پیچ اتومات به ساده ترین روش و به راحتی با صفحه ی گرداننده با دقت و حساسیت بالا به شکل استاندارد محصول شما را بسته بندی میکند.

دستگاه پالت پیچ اتومات رول استرچ را به بهترین شکل برای جلوگیری از ضربات و صدمه های آینده که ممکن است اتفاق بیوفتد طراحی شده.نمونه ی دستگاه پالت پیچ اتومات در فرودگاه ها برای پیچیدن و مراقبت از بسته بندی ها و چمدان های مسافرین وجود دارد.

دستگاه بسته بندی پالت پیچ

دستگاه بسته بندی پالت پیچ

 

اگر بسته بندی های برجسته که حالت تلق دارند را توجه کرده باشید. جالب است بدانید که هر کالا با قالبی مخصوص و دقیق بسته بندی میشود.

این نوع بسته بندی بسیار دقیق توسط دستگاه اسکین پک یا فرمینگ انجام میگیرد که با حرارت دادن تلق کالا را در تلق و مقوا بسته بندی میکند.

دستگاه اسکین پک یا فرمینگ بهترین نوع بسته بندی با کیفیت بدون تغییر شکل در محصول نهایی با شفافیت و زیبایی بالا است. بنا بر این هیچ نوع آلودگی و گرد و غباری بعد از بسته بندی با دستگاه اسکین پک یا فرمینگ به محصول نهایی وارد نخواهد شد.

بسته بندی اسکین پک

بسته بندی اسکین پک

 

اگر طول عمر محصول شما برای شما مهم است و 100% از تولیدات خود در برابر فاسد شدن محافظت کنید. بهترین راه استفاده از دستگاه وکیوم است.

این دستگاه به راحتی محصول مواد غذایی شما را در شرایط خلا قرار داده و با استفاده از گاز های نگهدارنده طول عمر 2 برابر بیشتر از دیگر دستگاه های دیگر به محصول نهایی شما میدهد.

دستگاه وکیوم خانگی ، دستگاه وکیوم تک کابین ، دستگاه وکیوم دو کابین ، دستگاه وکیوم عمودی ، دستگاه وکیوم رومیزی و دستگاه وکیوم افقی انواع مختلف این دستگاه است.

دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم

 

دستگاه پرکن و توزین به دو نوع پرکن وزنی دیجیتال و پرکن حجمی فروخته میشوند. در پرکن وزنی دیجیتال محصولاتی از جنس گرانول و پودر قابل بسته بندی است که دو نوع پر کن توزین اتومات و نیمه اتومات بسته بندی را انجام میدهد.

پرکن حجمی که دارای دو نوع اتومات و نیمه اتومات است مناسب برای اقلامی چون عدس ، شکر و… استفاده میشود که روش توزین آن توسط پیمانه کردن انجام میگیرد.

تفاوت دستگاه پرکن حجمی اتومات و پر کن حجمی نیمه اتومات در کاربری آن است که در نسخه اتومات نیروی انسانی هیچ نقشی در نحوه پر شدن کیسه و دوخت سر بسته بندی نداشته و عملیات با دقت و سرعت بیشتری انجام میگیرد.

دستگاه پرکن و توزین

دستگاه پرکن و توزین

 

دستگاه دوخت کیسه مواد، بسته بندی هایی تا وزن 50 کیلوگرم را به بهترین شکل بسته بندی و دوخت میکند. دستگاه دوخت پنتوماتیک کیسه مواد کیفیت بالایی در دوخت داشته و استحکام بسیار زیادی به بسته بندی میدهد.

حتی اگر کیسه هایی با ضخامت بالا دارید، این دستگاه به صورت چشمگیر با قدرت بالا بسته بندی و دوخت را انجام میدهد.

متداول ترین صنعت برای استفاده از این دستگاه در کارخانه های پتروشیمی و تولیدات شیمیایی است.

دستگاه بسته بندی کیسه مواد

دستگاه بسته بندی کیسه مواد

 

اگر به دنبال نوع خاصی از بسته بندی و پلمپ مواد غذایی هستید، دستگاه سیل القایی بهترین روش با بالاترین درجه کیفیت و کاملا بهداشتی، بسته بندی شما را انجام میدهد.

دستگاه سیل القایی با فرکانس بالا و بدون حرارت به سرعت ورق آلومینیوم یا فویل اطراف دهانه قوطی ها و بطری ها را می چسباند.

بیشترین کاربرد دستگاه سیل القایی در بسته بندی انواع داروها و مواد غذایی است.

دستگاه سیل القائی

دستگاه سیل القائی

 

بسته بندی بهداشتی و استاندارد یکی از مهمترین المان ها در محصولات و مواد غذایی است لذا برای جلوگیری از خطرات و بیماری ها تولید کنندگان باید از دستگاه های استاندارد استفاده کنند تا محصولی با کیفیت به مردم ارائه کنند.

با استفاده از دستگاه سلفون کش، بسته بندی انواع مواد پروتئینی و سبزیجات و تره بار به سهولت انجام میشود و دستگاه سلفون کش تازگی و کیفیت در سلامت محصول شما را تضمین میکند.

دستگاه سلفون کش دارای دو غلتک است که رول استرچ را به محصول میچسباند و همچنین قطعه استیل ضد زنگ باعث میشود تمام دور محصول شما رول استرچ و بسته بندی شود.

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش

 

بسته بندی شیرینگ یکی از پر طرفدارترین نوع بسته بندی در بین کارآفرینان است. این دستگاه مهم صنعتی درجه حرارت را تنظیم کرده ، سرعت جریان هوا و حمل کنندگی را انجام داده و تحت سیستم کنترل مستقل جریان هوای موجود در تونل را خالی کرده تا عمل شیرینگ به بهترین شکل انجام شود. نمونه کار بسته بندی شیرینگ انواع پک های قوطی های کنسرو و بطری های شیشه ای و لوازم خانگی مشاهده میکنید.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

۱- مجموعه کاملی از دستگاه ها و انواع آن ها را موجود داشته باشد. ۲- خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه گردد. ۳- فروش کلیه دستگاه های با ضمانت نامه صورت گیرد. ۵- مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت نموده باشد. ۶- مشاوره رایگان توسط متخصصان مشاور صورت گیرد. 

اگر خارج از کشور هستید و قصد خرید این دستگاه ها را دارید لطفا بر روی این قسمت کلیک کنید