[av_heading heading=’تفلون نسوز’ tag=’h2′ link=” link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=” margin=” padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kf7pub4b’ admin_preview_bg=”]
تفلون نسوز در دستگاه دوخت به طور معمول از نخ هایی با حنس تفلون تولید میشوند و به شکل خالص در نوار های انعطاف پذیر در سطحی به صورت مقطع مربع شکل جای خواهد گرفت، به صورت کامل تفلون نسوز تحت عنوان آب بند در صنعت های بسیار زیادی کاربرد دارد و از آن استفاده های فراوانی میشود.

به طور معمول تفلون با خلوص بالا سفید رنگ و طبیعی است و این جنس در بازار موجود است. تفلون دارای ضریب سایش به خصوصی بوده که در واقع این محصول در میان تمامی پلیمر ها متفاوت میباشد.
تفلون به طور عمده برای تولید تجهیزاتی مورد استفاده قرار میگیرد که هیچ گونه روانکاری در آن ها وجود نداشته و دیده نشود.

نوار تفلون

نوار تفلون

کاربرد تفلون نسوز در دستگاه دوخت

تفلون نسوز در دستگاه دوخت و در صنایع مختلف معمولا برای تولید سانتریفیوژها، لوله ها، میکسرها، صنعت برق، تولید پمپ ها و همینطور شیرآلات صنعتی استفاده می‌شود ، همچنین به کار گیری تفلون و ظرف هایی با جنس تفلون از سال ۱۹۳۸ آغاز شده است و تاریخچه آن به آمریکا باز میگردد. این جنس از پلیمر به گونه ای تولید میشود که در برابر انواع اسیدها و بازها دارای مقاومت بسیار بالایی باشد.

انواع تفلون

این پلیمر دارای تنوع مختلفی بوده و به دلیل وجود این تنوع بسیار متفاوت دارای کاربردهای بسیار متفاوتی هم بوده است.
از انواع مختلف این پلیمر نسوز میتوانیم به نوار تفلون چسبی، ورق تفلون نسوز، ورق پلی آمید، میلگرد پلی آمید، میلگرد پلی یورتان، شیلنگ تفلون نسوز، ورق پلی یورتان، میلگرد تفلون، نوار فایبر فلون و پارچه فایبر فلون اشاره کنیم، اما اگر بخواهیم نوع های دیگری از تفلون را نام ببریم باید به تفلون گرافیت، تفلون روغنی، تفلون فایبرگلاس و تفلون رمی اشاره نماییم.

پلاستیک تفلون

پلاستیک تفلون، به در کل از اتم های فلور تشکیل می‌شوند. این نوع پلیمر، در برابر اسیدها و بازها همان طور که قبلا هم گفتیم دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد.
شرکتی در آمریکا به نام دوپوینت مخترع این نوع از پلیمر میباشد. یکی از مزایای این مواد پلیمری این است که اصطکاک خیلی پایینی دارند.

تفلون نسوز

تفلون نسوز

فرمول تفلون نسوز دستگاه دوخت

در کل به این خاطر که تفلون یک ماده شیمیایی و در واقع یک نوع پلیمر میباشد، از این رو این ماده فرمول شیمیایی به خصوصی دارد و این فرمول در واقع ترکیب سازنده تفلون را تشکیل میدهد که به صورت زیر میباشد:
پلی تترا فلورو اتیلن. فلوئورو پلیمر، به صورت مصنوعی یا سنتتیک بوده که از تترا فلورو اتیلن نشات گرفته و کاربردهای بسیار زیادی نیز داشته که نام تجاری این ماده شیمیایی و پلیمری تفلون است که به کمپانی chemours تعلق دارد.
کمپانی چمورز (chemours) یکی از کمپانی های بسیار بزرگ در صنایع شیمیایی آمریکا به شمار می‌رود که به صورت اختصاصی در زمینه تفلون و ظروف تفلون فعالیت می‌کند.

کاربرد تفلون نسوز در دستگاه بسته بندی و دستگاه دوخت

تفلون نسوز دستگاه دوخت، از فک های حرارتی تولید شده که در سایز های ۲۵ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ وجود دارد.
دستگاه دوخت، به طور معمول مجهز به فک های حرارتی با عرض ۱۵ میلیمتر است.
روکش تفلون در آن از جنس چدن بوده و موجب آن شده که ایستایی دستگاه خیلی بهتر باشد‌. المنت هایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است به طور کامل مناسب زدن دوخت نایلون و نایلکس میباشد و طول عمر بالایی نیز دارد.
تفلونی که برای دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد از بهترین اجناس بوده که توسط گروه صنعتی یکتا پک تهیه شده است.
شما عزیزان میتوانید تفلون های مختلف را با بهترین کیفیت از ما بخواهید و سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. از طریق صفحه ارتباط با ما، دکمه تماس و یا واتس اپ می توانید با کارشناس های مربوطه تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات خود را پرسیده و سفارش خود را ثبت نمایید.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/06/touchtocall-compressor.png’ attachment=’476′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,tel:+989190835323′ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kf7poso6′ admin_preview_bg=”][/av_image]