[av_heading heading=’هیتر برقی صنعتی’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#c05f5f’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kf5xj9m8′ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kf5xijrf’ admin_preview_bg=”]
هیتر برقی صنعتی به عنوان وسیله گرمایشی شناخته شده که با برق کار کرده اما باید بگوییم که این محصول در دو نوع برقی و گاز سوز نیز مورد موجود میباشد.

برای گرم کردن خانه و یا حتی محیط کار، قاعدتا به وسیله ای احتیاج داریم که هم گرما تولید کرده و هم استفاده از آن آسان و قابل قبول باشد.
به همین منظور و با تکیه بر فناوری روز دنیا دستگاهی به نام هیتر برقی صنعتی روانه بازار شده است که از نظر اقتصادی کاملا به صرفه بوده و میتواند در مدت زمان های بسیار طولانی، در محیط کار، منازل شما و… گرما تولید کند.

هیتر

هیتر

انواع هیتر

هیتر برقی صنعتی انواع مختلفی دارد که در زیر به اسامی تعدادی از آنها اشاره نمودیم :

۱) هیتر برقی ۱۵ کیلو وات
۲) هیتر فن دار ۸۶۰ گازی
۳) هیتر انرژی ۶۴۰ گازی GH 0640
۴) هیتر برقی قوی ۳ کیلو واتی نیمه صنعتی
۵) هیتر فن دار کارگاه انرژی
۶) بخاری برقی المنتی کم مصرف
۷) هیتر گرمایشی ۲۲۰ pf
۸) جک هیتر برقی تک فاز نیرو تهویه
۹) مینی هیتر گازی ۶۱۸ انرژی
۱۰) هیتر برقی ۱۵۰ انرژی
۱۱) هیتر برقی تابشی
۱۲) بخاری برقی تابشی
۱۳) هیتر گازی فن دار AHU 80

هیتر صنعتی هم نمونه دیگری از همین دستگاه است.

کاربرد انواع هیتر برقی صنعتی

هرکدام از انواع هیتر های برقی صنعتی کاربرد مخصوص به خود را داشته، برای مثال هیترهایی با ابعاد کوچک برای گرم کردن فضاهای کوچک و هیترهای برقی برای گرم نمودن مکان های بزرگتری که در آن محل امکان کاربرد هیتر با سایز کوچک وجود نداشته مورد استفاده قرار میگیرند.
در خصوص هیترهای سرامیکی باید به این نکته اشاره نماییم که این نوع از هیترها برای ایجاد گرما به میزان بسیار بالایی تاثیر گذار هستند چون گرما را با استفاده از صفحه سرامیکی به شکل یکنواخت پخش میکنند.
و اما در هیتر خانگی به وسیله یک فن که در این دستگاه تعبیه شده است، گرما در کل فضای کوچک اتاق پخش خواهد شد. گرم کننده دیگری نیز هم به نام جت هیتر گلخانه ای وجود داشته که دارای بازدهی بسیار بالایی بوده و معمولا در سالن های ورزشی، سالن گلخانه و کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

هیتر برقی صنعتی

هیتر برقی صنعتی

جت هیتر چیست؟

این دستگاه برای تامین حرارت و گرما در فضاهای مختلف و بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد، انرژی حرارتی جت هیتر برقی صنعتی به وسیله المنت هایی که در این وسیله تعبیه شده اند تامین خواهد شد.
جت هیترها معمولا با نیروی برق و گازوئیل کار میکنند. یکی از خصوصیاتی که موجب آن شده است که این دستگاه در صنعت غذایی بسیار محبوب باشد این بوده که این وسیله هوای پاک، سالم و گرم مورد احتیاج این فضاها را تولید کرده که این امر خواسته اکثر صنایع از جمله صنایع غذایی میباشد.

جت هیتر برقی

قیمت هیتر برقی صنعتی با توجه به انواع متفاوت و سایز های متنوعی که دارد با یکدیگر بسیار متفاوت میباشند. با این حال در نهایت تمامی قیمتها کاملا عالی و مناسب بوده به گونه ای که تمامی مشتریان می‌توانند که دستگاه هیتر و حتی هیتر دستگاه شیرینگ را با بالاترین کیفیت خریداری نمایند.
شما مصرف کننده عزیز و گرامی میتوانید به وب سایت گروه صنعتی یکتا پک مراجعه نموده و دستگاه مد نظر خود را سفارش دهید.

به طور کلی این دستگاه به صورت تکی و عمده به فروش رسیده و به شما مشتریان عزیز و گرامی عرضه خواهد شد.
شایان ذکر است که هیتر ها به وسیله دستگاه های خاصی به شیوه بسیار زیبایی بسته بندی شده و سپس در اختیار شما متقاضی گرامی قرار گرفته که این مسئله نیز موجب جلب نظر مشتری می‌شود.
هیتر دستگاه بسته بندی نیز مشمول این مورد بوده و به شیوه دسته بندی میشود و با قیمتی کاملا مناسب برای شما عزیزان آماده فروش میباشد.

شما عزیزان برای راهنمایی و مشاوره در خرید میتوانید از کارشناسان ما مشاوره بخواهید، شما عزیزان میتوانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط بوده و یا روی دکمه تماس یا واتس اپ که در پایین صفحه مشاهده می‌نمایید کلیک کنید و همواره با ما در ارتباط باشید.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://yektapack.com/wp-content/uploads/2020/06/touchtocall-compressor.png’ attachment=’476′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,tel:+989190835323′ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kf5xkkj3′ admin_preview_bg=”][/av_image]