دستگاه اسکین پک

قیمت دستگاه اسکین پک

برای قیمت دستگاه اسکین پک باید بدانید دستگاه اسکین پک یکی از تجهیزات کاربردی بوده که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکین پک در دسته تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی بوده و برای بسته بندی تجهیزات مختلف مانند محصولات غذایی، قطعات خودرو، لوازم تحریر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این تجهیزات در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود، بنابراین شما باید بر اساس نیاز کسب و کار خود مدل این دستگاه را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین موضوعاتی که در مورد این تجهیزات وجود دارد، قیمت آن ها است. عوامل مختلفی می تواند روی قیمت دستگاه اسکین پک تاثیر داشته باشد. ما در این مقاله ویژگی ها، نحوه کارکرد و قیمت دستگاه اسکین پک را بررسی می کنیم.

دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

نحوه عملکرد دستگاه اسکین پک

 

اسکین پک را با نام وکیوم فرمینگ نیز می شناسند. این تجهیزات کاربردی برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات مجهز به یک سیستم حرارتی بوده و برای بسته بندی محصول ابتدا باید آن را روی یک صفحه از جنس مقوا و یا کارتن قرار دهید. در ادامه باید غشا پلاستیکی را روی دستگاه قرار دهید و در دستگاه را ببندید.

پس از این که غشا پلاستیکی گرم شد و غشا بر اثر حرارت بر روی محصول پایین آمد، کارتن به شکل فرم دقیق محصول در می آید. غشا به صورت کامل به کارتن می چسبد تا در نهایت بتواند قالب بسته بندی را آماده کند. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای بوده که دستگاه غشا پلاستیکی آن به قالب نیاز ندارد و بدون داشتن قالب می تواند شکل محصول مورد نظر را به خوبی بگیرد.

این طراحی دستگاه اسکین پک موجب شده تا به طور کلی هزینه های کسب و کار شما کاهش یابد. در نهایت با استفاده از این دستگاه و پرداخت مناسب قیمت دستگاه اسکین پک می توانید بسته بندی شکیل و زیبایی را برای محصول خود ایجاد کنید.

دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

کاربرد دستگاه اسکین پک

 

طراحی منحصر به فرد این دستگاه موجب شده تا بتوان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در صنعت تولید قطعات خودرو
  • در صنعت تولید لوازم یدکی
  • در صنعت تولید لوازم بهداشتی
  • در صنعت تولید لوازم تحریر
  • در صنعت تولید لوازم برقی
  • در صنعت تولید لوازم غذایی
  • و غیره
دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 

مزایای دستگاه اسکین پک

 

شما با خرید و پرداخت قیمت دستگاه اسکین پک می توانید از مزیت های فراوان این دستگاه بهره مند شوید. در واقع می توان  گفت مزیت های فراوان این دستگاه موجب شده تا امروزه به یکی از دستگاه های پرطرفدار و پرفروش تبدیل شود. از جمله مزایای استفاده از دستگاه اسکین پک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای کارکرد به دستگاه کمپرسور نیاز ندارد.
  • قیمت دستگاه اسکین پک مناسب بوده و کاربری آن آسان است.
  • ارائه بسته بندی شفاف و زیبا برای بهتر دیده شدن محصول
  • چسبیدن کامل غشا پلاستیکی به محصول و تخلیه هوای بین آن موجب شده تا گرد و غبار نتواند به درون بسته بندی ورود پیدا کند.
  • در صنایعی مانند مواد غذایی محصولی که با استفاده از این دستگاه بسته بندی شده بافت اولیه و تازگی خود را حفظ می کند.
  • در ظاهر محصول و نحوه بسته بندی آن هیچ گونه تغییری ایجاد نمی شود.
  • محصول مورد نظر به طور کامل روی سینی فیکس خواهد شد و در زمان حمل و نقل به هیچ وجه جا به جا نمی شود.
دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 
ویژگی های دستگاه اسکین پک
 

از مهم ترین ویژگی های دستگاه اسکین پک می توان به تیراژ بالای آن اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفته، دقت بالای تولید آن است. این ویژگی موجب شده تا خط تولید صنایع مختلف بازدهی بالایی داشته و محصولات را با دقت بالا بررسی کند. به علاوه در این شرایط خطای انسانی در بسته بندی محصولات کاهش پیدا می کند.

با استفاده از این دستگاه شما در بسته بندی محصولات خود حداقل ضایعات را خواهید داشت. به علاوه می توان از دیگر ویژگی های مهم دستگاه اسکین پک ظرافت و زیبایی بسته بندی را عنوان کرد. همچنین جالب است بدانید شما با استفاده از این دستگاه دیگر به ظروف یک بار مصرف نیازی ندارید؛ زیرادر این دستگاه فیلم پلاستیک وارد دستگاه اسکین پک شده و بر اثر حرارت شکل می گیرد. بنابراین می توان این موضوع را یکی دیگر از ویژگی های خاص دستگاه بیان کرد.

بر این اساس می توان به طور کلی بیان کرد که اسکین پک ها از طریق سیستم های حرارتی، فرایند بسته بندی محصولات را انجام می دهند. در برخی از موارد برای این که مواد بتوانند به خوبی به مقوا بچسبد، از چسب های خاصی استفاده کرده و آن را روی مقوا می ریزند.

برای برخی از محصولاتی که با در معرض گرما قرار گرفتن شکل و قالب اولیه خود را تغییر می دهند، از یک قالب که معمولا از جنس چوب بوده، استفاده می کنند. در نهایت برای قرار دادن محصول درون بسته مخصوص دور تلق را برش داده و آن را جدا کرده تا بتوانند محصول را درون بسته بندی قرار دهند. همچنین با استفاده از دستگاه بلیستر دوباره این تلق را به مقوای دیگری دوخت می زنند.

دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 
قیمت دستگاه اسکین پک
 

امروزه افراد برای خرید هر محصولی به اولین موضوعی که توجه دارند، قیمت آن است. دستگاه اسکین پک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت آن نیز برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. همین امر باعث شده تا افراد برای خرید این تجهیزات بر روی قیمت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشند. ما در ادامه اصلی ترین مواردی که می تواند روی قیمت دستگاه اسیکن پک تاثیر داشته باشد را مورد بررسی قرار داده ایم.

برند دستگاه

همان طور که در ابتدای مطالب اشاره کردیم قیمت دستگاه اسکین پک مانند سایر تجهیزات به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از موضوعات مهمی که می تواند روی قیمت این تجهیزات تاثیر داشته باشد، برند سازنده دستگاه است. همان طور که می دانید برندهای تولید کننده معروف با توجه به این که شناخته شده هستند، محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه می دهند.

کیفیت دستگاه

معروف ترین برندهای تولیدکننده دستگاه اسکین پک برای تولید محصولات خود از بهترین قطعات استفاده می کنند. بنابراین می توان گفت با کیفیت بودن قطعات این دستگاه می تواند روی قیمت نهایی این تجهیزات تاثیر داشته باشد.

مدل دستگاه

از دیگر عواملی که می تواند روی قیمت دستگاه اسکین پک تاثیر داشته باشد، مدل دستگاه است. همان طور که می دانید هر دستگاهی برای برآورد نیازهای هر صنعتی در مدل های مختلفی تولید می شود. بنابراین این موضوع نیز  از دیگر عواملی است که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت دستگاه داشته باشد.

دستگاه اسکین پک
تلفن یکتا پک
 
جمع بندی
 

همان گونه که در مطالب فوق اشاره کردیم دستگاه اسکین پک یکی از تجهیزات کاربردی بوده که می توان از آن در برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده کرد. از آن جایی که این مدل در انواع مختلفی در بازار موجود است، بنابراین شما باید بر اساس نیاز کسب و کار خود اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

قیمت دستگاه اسکین پک از جمله مواردی بوده که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. همان طور که گفتیم فاکتورهای مختلفی می توانند روی قیمت این تجهیزات تاثیر داشته باشند. البته باید گفت این دستگاه در کنار مزیت های فراوان با قیمتی مناسب به کاربران ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *